fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוזרים הביתה

במכבי נתניה ממשיכים להרכיב את הפאזל: שי הולצמן מונה לעוזרו של יוסי מזרחי, עידן שריקי סיכם וכרטיסו של עידו לוי עומד למכירה
עידו לוי
800 אלף שקלים. עידו לוי (צילום: שלומי גבאי )

"אנחנו רוצים לבנות שלד שיתבסס נתנייתים, ואחד הסימנים העיקריים לכך הוא שי הולצמן", כך אמרו במכבי נתניה לאחר ההחתמה של הולצמן כעוזרו של יוסי מזרחי. הולצמן, תושב העיר, החל את הקריירה במועדון אבל בשנים האחרונות שימש כעוזר מאמן וכמנכ"ל במ.ס. אשדוד לצדו של מזרחי. "אני שמח לחתום במכבי נתניה. זה המקום שגדלתי בו וזה הבית שלי. מאוד טבעי לחזור אחרי כל כך הרבה שנים", אמר הולצמן.

בקבוצה ממשיכים לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה. השבוע סיכמו ראשי הקבוצה עם החלוץ עידן שריקי, שהחל את העונה שעברה בנתניה אבל בחודש ינואר עבר למכבי פתח תקווה ועלה עם הקבוצה לליגת העל. אמנם לשריקי יש חוזה לעונה נוספת בנתניה, אבל ראשי הקבוצה רצו לוותר עליו בגלל דרישתו הכספית. השבוע הצליחו ראשי נתניה לשכנע את החלוץ לקצץ בשכרו, אבל הגדילו את מענק העלייה במקרה שהקבוצה תעלה לליגת העל.

 עידו לוי
800 אלף שקלים. עידו לוי (צילום: שלומי גבאי )

בנתניה ממתינים לתשובות מהשוער אוהד לויטה, הקשר שלו מנשה והחלוץ עידו אקסברד. שחקן נוסף שהצליחו ראשי נתניה, קובי בלדב וגיל לב, להשאיר הוא המגן הזר טובראנו פינאס שבמהלך העונה שעברה עבר להפועל חיפה והצטיין שם. מי שסיכמו עד עתה בקבוצה הם הבלם סביטי ליפנייה שהגיע מהפועל חיפה, הבלם ליאור ז'אן מהפועל פתח תקווה, המגן אדיר טובול מבני סכנין, הקשר קובי חסן מהפועל רעננה, הקשר ניר נחום שחזר מהפועל תל אביב והחלוץ רן רול מהפועל נצרת עילית.

ראשי המועדון החליטו להעמיד למכירה את כרטיס השחקן של הבלם הצעיר עידו לוי ולשחרר אותו לקבוצה מליגת העל. במועדון היו שמחים לראות אותו בסגל, אך חוזהו מסתיים בעוד עונה ובמועדון לא רוצים לפספס את ההזדמנות להכניס כסף לקופה. גורמים בנתניה אמרו כי במועדון מעוניינים למכור את לוי תמורת 800 אלף שקלים. לוי נחשב לאחד הבלמים המבטיחים בישראל ונכלל בסגל הנבחרת הצעירה ביורו האחרון. הוא לא לקח חלק במשחקים שכן בסוף העונה שעברה נפצע בשרירי הבטן ועבר שיקום. במהלך העונה הגיעו סקאוטים של קלאב ברוז' לעקוב אחריו, אך הפציעה והעובדה שלא שיחק ביורו ישאירו אותו כנראה בארץ. בתחילה חשבו בנתניה להשאיר את לוי ולבסס את ההגנה עליו, אבל העובדה שנותרה לו רק עונה אחת בחוזה בשילוב ההסכמה של מזרחי שמעוניין להעמיד קבוצה מנוסה בלאומית, הובילו להחלטה. שמו של לוי עלה בשבועות האחרונים כמועמד לכמה קבוצות, ביניהן הפועל באר שבע ובני סכנין.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות