fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה היה השבוע שהיה

סבתא מרים התנדנדה ואהבה ועד מרכז העיר התכנס ותיעד, שתי הצעות נישואים בשבוע אחד, ושכונת אגמים התחדשה בכללית משלה. ברברה רואה הכל

 

תכירו את אדריאן האן, זמרת שנסונים באירופה וכוכבת עולה ומצליחה בשמי ניו יורק, שתופיע עם תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית בשבוע הבא, 28.1, בהיכל התרבות. נועם צור ינצח על תוכנית שתשקף את מאמצי היוצרים (פורה והיידן) להעניק לקהל הצרפתי התובעני של תקופתם את הבידור האיכותי ביותר. לא לצרפתים בלבד.

אדריאן האן (צילום: יח"צ חו"ל)
אדריאן האן (צילום: יח"צ חו"ל)

 

אתם חייבים להקשיב לחיה וסרמן, נצר לראשוני נתניה – משפחות לרנר ובוימן – ואסטרולוגית מומחית שמייעצת למאזינים ברדיו קול נתניה. תעשו לה טלפון. לא תתחרטו.

חיה וסרמן על הגל (צילום: פרטי)
חיה וסרמן על הגל (צילום: פרטי)

 

"אם גם אתם מרגישים שהים הולך לכם לאיבוד בין כל האשפה והזבל, אז בזכות העזרה שלכם יהיה פה צלול". זה המשפט שהודפס על כרזה מעוטרת בפחיות שתייה צבעוניות שזיכתה את חן פדרינג, תלמיד בית הספר לתקשורת ופרסום של תרצה גרנות ACC בתודה של הנהלת בית הספר על העיצוב המבריק.

חן פדרינג (צילום: פרטי)
מבריק. חן פדרינג (צילום: פרטי)

 

מורן ומני ונטורה מ"לחם האופים" בקריית השרון השאירו את הילדים אצל סבתא וסבא וקפצו ללונדון הקרה לבלות ולעשות שופינג. ותודה לאמא שהסכימה.

חיכתה, בטח חיכתה. מורן ומני ונטורה בלונדון (צילום: פרטי)
חיכתה, בטח חיכתה. מורן ומני ונטורה בלונדון (צילום: פרטי)

 

מיד לאחר שהסתיים המקצה הראשון של הגולשים בתחרות הבינלאומית, אפשר היה להתרווח על צ'יפס במסעדה בחוף קונטיקי. ריקי מן וקרין יוסף גם נהנו מהשמש וציינו עם מן 18 שנות נישואים. כן יירבו.

ים וצ'יפס. ריקי מן וקרין יוסף (צילום: פרטי)
ים וצ'יפס. ריקי מן וקרין יוסף (צילום: פרטי)

 

היא יוצאת חבר העמים, הוא צרפתי, ושניהם המהות של נתניה. קטי טרנופולסקי, יועצת נדל"ן, אמרה כן לדוד תמם. בקרוב החופה.

בטבעת זו. קטי טרנופולסקי ודוד תמם (צילום: פרטי)
בטבעת זו. קטי טרנופולסקי ודוד תמם (צילום: פרטי)

 

גם ענת אייל, מעצבת תכשיטים, אמרה כן לליעד פוגל, יועץ נדל"ן: "הוא האחד שלי ואני הרוסה עליו". החופה בקיץ הקרוב.

ענת איל וליעד פוגל (צילום: פרטי)
ענת איל וליעד פוגל (צילום: פרטי)

 

נפתחה בשעה טובה מרפאה חדשה לכללית במרכז המסחרי בשכונת אגמים בנתניה. חוה פישר הר זהב, נציגת ועד השכונה ואשת קשר עם לקוחות, מודיעה לכולם: "זהו עוד צעד להתפתחות השכונה ולרווחת התושבים". מה שנכון – נכון.

בוקי ברגמן, אצן ורואה חשבון, חייל בשבוע שעבר את בתו קרן. מזל טוב.

בוקי ברגמן והבת קרן בלשכת גיוס (צילום: פרטי)
בוקי ברגמן והבת קרן בלשכת גיוס (צילום: פרטי)

 

רעיה קידר מבת חפר, רואת חשבון, חברת ועדת מרחב תל אביב ויו"ר ועדת השתלמויות של לשכת רואי החשבון בארץ, הנחתה בשבוע שעבר יום עיון של לשכת רואי החשבון. על הפרק: ניכוי מס במקור בהעברות לחו"ל. קידר מחזיקה גם בכובעים של חברת הנהלת מועצת עמק חפר ויו"ר הוועדה לקידום עסקים קטנים בינוניים בעמק חפר. מישהו אמר אשת חיל ולא קיבל?

 

רעיה קידר (צילום: פרטי)
ניכוי במקור. רעיה קידר (צילום: פרטי)

 

ערב עיון מרתק בתחום הפלילי ולא רק לפליליסטים התקיים בוועדת הקשר בנתניה. כל עורכי הדין הודו לעורכות הדין נשיאות ועדת הקשר אילנה גורן, סלעית פרנטי והילה שעאר, לשופטת מירב גרינברג ולמשתתפי הפאנל, עורכי הדין אייל בסרגליק, שי לוי, ג׳קי סגרון, בני כץ והפרקליטה יסמין שביט, שכיבדו בנוכחותם.

 

עורכי הדין אבי חימי ואילנה גורן (צילום: פרטי)
עורכי הדין אבי חימי ואילנה גורן (צילום: פרטי)

 

ההורים בנתניה מתנדנדים עם הילדים. קבלו את הנדנדה הדנדשה שהוצבה בגן שרה אהרונסון, הוא גן השושנים ברחוב סמילנסקי. הראשונות לנסות היו ראש העירייה מרים פיירברג~איכר עם נכדתה דורין. ככה זה כשנתניה נבחרת לקיים פיילוט ראשוני שקיבל את אישור מכון התקנים. בקרוב בגנים נוספים ברחבי העיר.

סבתא מרים והנכדה דורין (צילום: רן אליהו)
סבתא מרים והנכדה דורין (צילום: רן אליהו)

 

ועד מרכז העיר דואג לכם. בפגישה עם ממלא ראש העירייה אלי דלל ומנהלת השכונות אורנה רג'יניאנו הציגו חברי הוועד עירית גולני, נתי ריגלר, מאיר ברדוגו וציפי קפל בעיות תחבורה וקיבלו תשובות: בקרוב יוקם מרכז קהילתי חדש בסוקולוב, מחלף איינשטיין ייפתח באפריל, מחפשים חניון למשאיות, מרכז העיר יתוגבר במכונות ניקוי ורמת הגינון תעלה וגם מנסים למצוא פתרון לפחים הכתומים שתופסים את המדרכות. אז יופי.

אורנה רגיניאנו,ציפי קפל,נתי ריגלר,אלי דלל, עירית גולני ומאיר ברדוגו (צילום: פרטי)
דואגים לכם. אורנה רג'יניאנו, ציפי קפל, נתי ריגלר, אלי דלל, עירית גולני ומאיר ברדוגו (צילום: פרטי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות