fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

והתלמידים הזוכים הם…

50 ילדים נרשמו לבית הספר ברקאי ורק 34 התקבלו בהגרלה. ההורים דורשים עוד כיתה א'
בית ספר ברקאי (צילום: רותי ברמן)
בית ספר ברקאי (צילום: רותי ברמן)

לקראת שנת הלימודים הבאה יותר מ-50 ילדים נרשמו לכיתה א' בבית הספר הממלכתי-דתי ברקאי, אך רק 34 התקבלו לאחר הגרלה. ההורים שילדיהם לא התקבלו דורשים לפתוח כיתה נוספת. הנושא הובא לדיון השבוע במועצת העיר על ידי חבר המועצה ישראל שיטבון.

בית ספר ברקאי (צילום: רותי ברמן)
הביקוש גדל. בית ספר הברקאי (צילום: רותי ברמן)

"השנה עלה מספר הילדים שנרשמו לכיתה א'", אומר שיטבון, "בית הספר גדל בצורה משמעותית ודורש פתיחה של כיתה א' נוספת. פניות חוזרות של ההורים לגורמים הרלוונטיים בעירייה נתקלו בסירוב והקבלה לבית הספר נעשתה על ידי הגרלה".

יותר ויותר בתי ספר ממלכתיים~דתיים נפתחים בנתניה, בין השאר בשל העלייה מצרפת. בקרב הציבור הדתי בנתניה קיימים זרמים שונים, וכל זרם דורש לעצמו בית ספר. בית הספר ברקאי הוא מעין תלמוד תורה. בישיבת מועצת העיר השבוע ביקש שיטבון פתיחת כיתה א' נוספת בברקאי והכרה וקבלת סמל מוסד לבית הספר לבנות צופייה שפועל לידו.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "בית הספר ברקאי מוביל עשייה חינוכית מיטבית ואנו שמחים כי הביקוש אליו גדל. יחד עם זאת, בשל מספר הכיתות במקום, יש מקום רק לכיתה א' אחת, המונה כ-34 תלמידים על פי תקן משרד החינוך, כאשר לבית הספר נרשמו יותר מ-50 תלמידים. לפיכך, הוחלט לקיים הגרלה לשיבוץ התלמידים, כאשר איחוד אחים היה קריטריון של קבלה ללא הגרלה. אין מקום לשתי כיתות בשכבת גיל, ולכן לא ניתן אישור לפתוח שתי כיתות. דברים אלו הוסברו לנציגות ההורים".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות