fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השילוש הקדוש

צ'רלי סיטבון מקריית השרון, מהנדס תוכנה בתחום אבטחת מידע, לקח מווייז, וואטסאפ ופייסבוק את האספקטים הקהילתיים ופיתח את האפליקציה החינמית "אנג'לס נירביי" שכל כולה עזרה הדדית. כנסו כנסו
צ'רלי סיטבון, ממציא אפליקציית אנג'לס נירביי (צילום: עצמי)
צ'רלי סיטבון, ממציא אפליקציית אנג'לס נירביי (צילום: עצמי)

בעלך במילואים ואת לבד בבית. באמצע הלילה התינוק שלכם סובל מחום גבוה ואין לך בבית אקמולי. אל מי את פונה לעזרה? את מי את מעירה באמצע הלילה? נקעת עם הרכב בכביש נידח באמצע הלילה. מה יכול לבוא לעזרה לפני הגרר?

צ'רלי סיטבון, בן 48, מקריית השרון בנה לפני חצי שנה אפליקציה קהילתית חינמית הנותנת פתרונות למקרים כאלה ואחרים, ולא רק במסגרת השכונה. אפליקציית Angels Nearby, חיבור בקהילה הראשונה מסוגה בעולם, פועלת היום בקרב 2000 איש באזור נתניה וקריית השרון. סיטבון, מנכ"ל חברת אנג'לס מובייל, מעסיק חמישה עובדים, שלושה מהם מפתחים, והוא עצמו כבר מתרוצץ בעולם לגייס כספים לשיווק האפליקציה.

סיטבון, אב לשישה ילדים, תושב קריית השרון, מהנדס תוכנה בתחום אבטחת מידע בוגר הטכניון, הוא גם פעיל חברתית. הוא צפה בנעשה במדיות החברתיות והבין את הכוח של היחד. הוא הבין שכדי לבנות קהילה חזקה צריך להכיר איש את רעהו ולאחד את הכוחות. במשך חודשים הוא חיפש את הדרך הנכונה לעורר בנו את צורך של הביחד ולא רק בעת מלחמה, לחבר קהילות ולהפוך אותן לחזקות.

"מהר מאוד הבנתי שהפוסטים בפייסבוק אינם ממוקדי מטרה ואינם ממוקדים גיאוגרפית. כמו כן הם נעלמים בהתאם לכמות החברים שלנו ופוסטים אחרים שנכנסים לדף שלנו. בחנתי גם את וואטסאפ והבנתי ששם אנו נעזרים רק במי שנמצא בספר הטלפונים שלנו, והרי זה לא יעזור לנו אם נתרחק למשל לכביש הערבה".

מה קורה בכביש הערבה?

"אדם שייתקע עם רכבו בכביש הזה בלילה ויזמין גרר, ייאלץ להמתין שעות ארוכות. באמצעות אפליקציית 'אנג'לס נירביי' הוא יוכל לקבל עזרה מאנשים שביישובים סמוכים. אני מצאתי את הדרך לשלב בין פייסבוק, וואטסאפ ווייז ובכך יצרתי את הדרך המושלמת לחיבור בתוך הקהילה נכון לזמן, מקום וקטגוריה. זו אפליקציה יחידה מסוגה שמשלבת קטגוריות שונות ואפשרויות ללא הגבלה תוך שהיא בנויה באופן פשוט ויעיל".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב:"חדשות נתניה".

צ'רלי סיטבון, ממציא אפליקציית אנג'לס נירביי (צילום: עצמי)
צ'רלי סיטבון, ממציא אפליקציית אנג'לס נירביי (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות