fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרב קלמן בר מונה לרב הראשי בנתניה

בחירתו של הרב קלמן מאיר בר לרב האשכנזי של נתניה, נעשה בעידודה של ראש העיר מרים פיירברג שציינה כי: "האיש הנכון במקום הנכון, נכנס לנעליים גדולות"
מברכים: ד"ר לאופר, ראש העיר פיירברג-איכר, הרב קלמן מאיר בר והרב מאיר בן דהאן צילום רן אליהו

בטקס חגיגי שהתקיים השבוע בבית הכנסת הגדול, שונה הלכות הוכתר רבה הראשי האשכנזי של נתניה, הרב קלמן מאיר בר, לאחר 26 שנים, בהן לא כיהן רב ראשי אשכנזי בנתניה. קודמו בתפקיד היה הרב ישראל מאיר לאו, שעזב את כס הרבנות בנתניה לאחר שנבחר לרב ראשי לישראל.

הרב קלמן מאיר בר,  57 , נולד בתל אביב נצר למשפחת אדמורי"ם חסידית, למד בישיבה התיכונית "בני עקיבא" בנתניה בראשותו של הרב שמחה הכהן קוק, המשמש כיום כרב העיר רחובות. בר הוסמך לרבנות עיר בישיבת כרם דיבנה שם למד, הוציא לאור סדרת ספרים "מעשה רקם" על פרשיות השבוע והמועדים, הוא מרצה בכל קצוות הארץ ונותן שיעורים.

 מכובדים רבים השתתפו בטקס, במעמד הרב הראשי הספרדי הרב יצחק יוסף, הרב הראשי לירושלים, הראשון לציון שלמה עמר, הרב הראשי לשעבר הרב יונה מצגר וכן שר הפנים  גלעד ארדן, השר לענייני דתות  נפתלי בנט, סגן השר לענייני דתות, הרב אלי בן דהן, רבנים, אנשי משפחתו של הרב הנבחר וקהל רב.

מברכים: ד"ר לאופר, ראש העירייה פיירברג-איכר, הרב קלמן מאיר בר והרב מאיר בן דהאן (צילום: רן אליהו)

ראש העירייה מרים פיירברג- איכר, בירכה את הרב מיציע הנשים בברכת יעקב לבניו וציינה כי תהליך הבחירה היה ארוך וממושך שבסופו זכתה העיר ב"איש הנכון, במקום הנכון. אתה נכנס לנעליים גדולות של רבנים גדולים, רבני העיר נתניה, הרב משה לוין זצ"ל והרב ישראל מאיר לאו שליט"א שהפך להיות רב ראשי לישראל. כי מנתניה תצא תורה", סיכמה.

הרב בר ציין כי הגיע לעיר כדי לפעול למען אחדות בין כל חלקי הציבור, הדגיש את גודל המעמד ואת האחריות שמוטלת על כתפיו והביע תקווה כי הקב"ה יזכה אותו להיות נאמן לשולחיו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות