fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנחש ששיגע את קרית השרון

נחש צפע ארצי ישראלי טייל להנאתו במרכז אלון, בשכונת רמת השרון בנתניה ויצר בהלה בקרב התושבים. אחרי חצי שעה הוא נלכד על ידי לוכד נחשים. "שמישהו יתעורר הקריה הזו מוצפת נחשים", מספר אחד התושבים
הנחש שנלכד בקרית השרון (צילום נתנאל שטרייזר)
הנחש שנלכד בקרית השרון (צילום נתנאל שטרייזר)

נחש צפע גדול מימדים נלכד ביום שישי בצהרים במרכז אלון בשכונת קרית השרון בנתניה. הנחש שהתגלה בפינה צדדית,  יצר בהלה בקרב התושבים. למקום הוזעק לוכד נחשים וכעבור חצי שעה לכד את הנחש.
מעדויות של תושבים עולה כי הנחש לא זז לרגע אחד מהפינה הקרירה שמצא.  תושבים שהתקהלו הרחיקו את הילדים ומאבטחת לא נתנה להתקרב למקום. התושבים ההמומים חוששים שהנחש הגיע מהשדות הסמוכים ממערב למרכז וכי נחשים נוספים צפויים להימצא בשכונה.

‏‎ניקול תושבת השכונה: "זה כבר מקרה שני. ילדים מטיילים כאן וזה מסוכן, עד שלא יקרה פה אסון לא יעשו כלום. צריך לשרוף את כל העשבייה מסביב מהחשש מנחשים נוספים שיכנסו לבתים בשכונה. עד לפני שנתיים הסביבה הזאת היתה אזור המחיה שלהם ועכשיו יש כאן בטון".

תושב אחר בשם אסף מסביר: "כמות הנחשים בשכונה עלתה מאד, יש להעיר את הממונים כי כל השדה קוצים בצד המערבי של רחוב הלוטוס חייב להיעלם עד הרכבת. זה ממש מפחיד וצריך לבדוק היטב כל בוקר ולפני יציאה לחצרות בגני ילדים להזיז קופסאות להזיז קצת צמחייה עם מקל להציץ במתקני ילדים ולוודא שאחד כזה לא יפתיע איזה ילד. שמישהו יתעורר הקריה הזו מוצפת נחשים".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "כידוע, לרוב נמצאים הנחשים בבתים עם חצרות בעיקר באלו הקרובים לשדות, כאשר לעיתים גם בבתי דירות. נחשים נוטים לחפש מקומות מסתור מתחת לערמות פסולת, אבנים, שאריות של חומרי בניין, גרוטאות ושאר סוגי כלים שמושלכים בחצר ללא שימוש. לפיכך, חשוב מאוד לשמור על חצר נקייה. במקרה נתקלתם בנחש יש להימנע מלהתקרב אליו ולהתקשר מיד למוקד-106 כפעולת מניעה, באופן שוטף, העירייה מבצעת ניכוש עשבייה וניקיון של כל השטחים הציבורים. בנוסף, לאחר ניקיון השטחים מתבצעות סריקות לאיתור נחשים ע"י הלוכד, וגם לפי קריאות מוקד בזמן אמת. כאשר צוותי העירייה נענים לכל קריאה מהמוקד. יצוין כי עיריית נתניה עושה את כל המאמצים בכדי למנוע את הופעת הנחשים וכל פולש אחר".

הנחש שנלכד בקרית השרון (צילום נתנאל שטרייזר)
הנחש שנלכד בקרית השרון (צילום נתנאל שטרייזר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות