fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרכז מתחדש

פינוי-בינוי של 250 יחידות דיור בדורה
פינוי-בינוי בשכונת דורה, הדמיה: בר לוי אדריכלים
פינוי-בינוי בשכונת דורה, הדמיה: בר לוי אדריכלים

במסגרת המדיניות לשדרוג מתחמי מגורים ותיקים והתחדשות מרכז העיר, מובילה עיריית נתניה תוכנית לפינוי-בינוי במתחם שכונת רמת ידין-דורה. התוכנית משתרעת על מתחם בציר בן צבי המרכזי, החוצה את העיר מצפון לדרום. בין הרחובות שייכללו בפרויקט: קדושי עיראק, ישעיהו וירמיהו המאופיינים בבניינים של שתיים-שלוש קומות.

במסגרת התוכנית ייערך פינוי- בינוי של 250 יחידות דיור כאשר המצב המוצע הוא לבנות 1320 יחידות חדשות על שטח ממוצע של 117 מ"ר ליחידה. הבינוי יאופיין בשישה מתחמי פינוי-בינוי שיכללו מגדלים ובנייה רוויה רגילה על שטח של 40 אלף מ"ר ברוטו. התוכנית תכלול שילוב שבילי אופניים ושבילי הליכה, תוך שיפור המרחב הציבורי והפיכתו לידידותי להולכי הרגל ורוכבי אופניים.

פינוי-בינוי בשכונת דורה, הדמיה: בר לוי אדריכלים
פינוי-בינוי בשכונת דורה, הדמיה: בר לוי אדריכלים

כמו כן יפותחו מדרכות רחבות ידיים, שדרות עצים וגינון. המרחב בין שכונת רמת ידין, אל כביש מס' 2, כביש החוף, הוא 100 דונם המהווה תשתית לפיתוח השכונה תוך חיבור לפארק. דגש מיוחד יינתן לשטחים הירוקים זאת עם פיתוח "ציר הלב הירוק", רצועה תיכונה שתחבר בין חורשת הסרג'נטים ממזרח דרך הפארק העירוני החדש ועד לחוף במערב השדרה, תעבור דרך אזורי מגורים ומסחר ותורחב על ידי שטחים ציבוריים לאורכה, שכן מתחם הפינוי-בינוי גובל בחלקו הדרום מערבי של הפארק העירוני המתוכנן היוצר רצף של שטחים ציבוריים פתוחים המתחברים אל הפארק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות