fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היכה את זוגתו וניסה להפליל אותה בסמים

שוטרי תחנת שדות הבחינו הבוקר ברכב שעצר בצידי הדרך במחלף בית ינאי. השוטרים מצאו בני זוג כשהאישה חבולה בכל חלקי גופה והגבר סובל משריטות על פניו ועשרות חבילות החשודות כסם פיצוציות מפוזרות במכונית. האישה טענה כי שוטר תקף אותה ולאחר שבן זוגה ניסה להפלילה בסמים גילתה לשוטרים כי הוא נוהג בה באלימות
סם פיצוציות
סם הפיצוציות שנמצא הבוקר ברכבם של בני הזוג. (צילום: משטרת ישראל)

היום (שלישי) לפנות בוקר עצר רכב פרטי בצד הדרך בסמוך למחלף בית ינאי. שוטרי תחנת שדות הבחינו ברכב ועצרו לברר האם נוסעיו זקוקים לעזרה והבחינו בזוג, בני 30 כאשר האישה חבולה בכל חלקי גופה והגבר סובל משריטות על פניו ועשרות חבילות החשודות כסם פיצוציות מפוזרות במכונית. השניים מתגוררים באזור הצפון הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בנתניה.

סם פיצוציות
סם הפיצוציות שנמצא הבוקר ברכבם של בני הזוג. (צילום: משטרת ישראל)

לשאלת השוטרים מאין החבלות על גופה של האישה הכחיש הגבר שפגע בחברתו אך מיהר להסביר שהיא אחראית על החבילות.  בן זוגה התנדב להסביר כי השריטות על פניו נגרמו כתוצאה מנפילה, חלק מהחבילות לדבריו נועדו לשימוש עצמי והיתר בכלל לא שלו אלא של חברתו.

"לא הבחנתי בחבילות" טענה האישה בפני השוטרים ועוד הוסיפה כי נחבלה לאחר ששוטר תקף אותה. לעומתה אמר הגבר כי אינו יודע ממה נחבלה חברתו אך הסביר בנחת כי החבילות שייכות לה. כששמעה את הצהרתו של בן זוגה החליטה לספר לשוטרים כיצד נגרמו החבלות בגופה ולמי שייכות החבילות שעל פי החשד מכילות סמי פיצוציות. בשל מספרן הרב הועברו השניים לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת המשטרה בנתניה.

החוקרים, בפיקודו של רפ"ק רונן נגר שמעו את גרסת האישה שהחליטה למסור להם את האמת. לדבריה בן זוגה נוהג בה באלימות וסיפרה כיצד עשו החבילות את דרכן לרכב ולמי הן שייכות. בסיום החקירה נעצרו בני הזוג להמשך חקירה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות