fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"היינו צריכים לנצח"

מכבי נתניה ובית"ר טוברוק נפגשו לדרבי ראשון כשהם קצוצי שיער ונחושים, לאחר ש"תספורת באלוטלי" הוצאה מהתקנון. הקבוצות היריבות לא ויתרו, ולבסוף נפרדו בתיקו 2:2. מאמן טוברוק רונן גבאי: "לפנינו משחק חשוב מאד מול מכבי חיפה"
מלחמה על כל כדור
מלחמה על כל כדור. הדרבי (צילום: רונלדי)

שתי קבוצות הנוער הבכירות, מכבי נתניה ובית"ר טוברוק, נפגשו לראשונה העונה במסגרת המחזור השני של ליגת העל. הדרבי התקיים באיצטדיון-טוברוק. לא פחות מאלף צופים הגיעו בשעת צהריים חמה כדי לצפות בכישרונות העולים בכדורגל הנתנייתי.

שחקני טוברוק הקפידו לעלות על המגרש עם תספורת קצוצה וזאת לאחר פרשת "תספורת באלוטלי", (מאריו באלוטלי- ח"ט) שהוצאה מהתקנון בשבוע שעבר, על ידי הבעלים של קבוצת טובורק אריק איזיקוביץ.

 המחצית הראשונה הייתה בשליטתה המוחלטת של מכבי נתניה. לירן שריקי העלה ליתרון של שני שערים, ובדקה ה-38 הגיע הרגע ששינה את המשחק. הבלם ירין חסן, הורחק ואת הפנדל בעט קפטן טוברוק דור מלכה ישר לידיו של שוער מכבי נתניה, דין גל.

במחצית השנייה, טוברוק עלתה למגרש עם הרבה נחישות. ראול גרשומוב, צמצם ל-2:1.
בדקה ה-72, הלחץ נשא פרי כשאחד מגיבורי "פרשת באלוטלי"- נתי ארז'ואן הצליח לכבוש ולהשוות את התוצאה. עד לסיום המשחק ניסו בטוברוק להשיג את שער הניצחון אך ללא הצלחה.  לבסוף נפרדו הקבוצות בתיקו 2:2.

מחמיץ את הפנדל. דור מלכה
מחמיץ את הפנדל. דור מלכה (צילום: רונלדי)

 בשנים האחרונות הקבוצות יצרו שתי הקבוצות, כותרות סביב משחקי הדרבי, בעיקר בגלל היריבות בין המועדונים שלפעמים אף הרחיקו עד אלימות פיזית ומילולית. 
לאחרונה חלה רגיעה בין הצדדים וזאת בגלל הסכם "ההודנה" בין המועדונים.

מאמן בית"ר טוברוק, רונן גבאי, סיכם את המשחק: "המחצית ראשונה לא הייתה טובה. במחצית השנייה  שלטנו, אך היינו צריכים לנצח. השגנו נקודת ליגה ראשונה ולפנינו משחק חשוב מאד מול מכבי חיפה. נקווה לקחת בו את מלוא הנקודות".

מלחמה על כל כדור
מלחמה על כל כדור. הדרבי (צילום: רונלדי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות