fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הייאוש נעשה יותר נוח

שחקני מכבי נתניה קיבלו אמנם את משכורות ינואר, אבל הם מאיימים להמשיך לשבות אם לא יקבלו את משכורות פברואר. סוכן הולנדי התלהב מדיא סבע
רועי דניאל (רותי ברמן)
רועי דניאל (רותי ברמן)

עוד שבוע סוער עבר על מכבי נתניה, וגם לאחריו נראה כי הצרות של הקבוצה רחוקות מלהסתיים. לאחר השבתה של שני אימונים בשבוע שעבר החליטו שחקני הקבוצה לחזור ולהתאמן בתחילת השבוע וזאת לאחר שקיבלו את משכורת חודש ינואר, אבל השחקנים טרם קיבלו תשובות מתי יקבלו את משכורות חודש פברואר ואת יתר המשכורות עד לסיום העונה. השחקנים הודיעו כי השביתה תחודש אם הם לא יקבלו את משכורות פברואר עד המשחק נגד הפועל רעננה בשבת הבאה, וכמו כן אם לא יקבלו תשובות מספקות לגבי המשכורות העתידיות.

מי שהיה אחראי על כך שהשחקנים זכו לקבל את משכורות חודש ינואר הוא איש העסקים יוסי מאור. אחרי שאחד הספונסרים העביר המחאות לעונה הבאה, מאור למעשה הפך אותן למזומן _ מה שאיפשר את תשלום המשכורת. בעונה הבאה מאור יקבל בחזרה את הכסף מאותן המחאות. כזכור, מאור היה אחד מבעלי הקבוצה בליגה הלאומית, אבל בתחילת העונה החליט לקחת צעד אחורה וזאת כיוון שלא הסכים לדרך הניהולית של אלי שגב. הישיבה שקדמה לחלוקת המשכורות הייתה לא פשוטה כאשר מנכ"ל הקבוצה, רועי דניאל, שהוא חתנו של מאור, איים לעזוב את נתניה אם השביתה לא תסתיים. "אני לא צריך את השביתה הזאת עכשיו. אנחנו עובדים ימים כלילות כדי למצוא פתרונות למצב והשביתה הזאת לא עוזרת לנו. אם תמשיכו לשבות, אני הולך", אמר דניאל לשחקנים.

רועי דניאל (רותי ברמן)
רועי דניאל (רותי ברמן)

במקביל, בקבוצה ממתינים שהבעלים, אלי שגב, יעביר חצי מיליון שקלים כפי שהת,חייב על מנת שיוכלו לשלם לשחקנים גם את משכורות פברואר לפני המשחק נגד רעננה. בנתניה מקווים כי השחקנים לא יחדשו את השביתה,כאשר הדבר עלול לגרום לעונש מצידה של ההתאחדות לכדורגל.

מספר קבוצות מהפלייאוף התחתון פנו להתאחדות וזעמו על כך שמצבה הכספי של נתניה עלול להשפיע על הצד המקצועי ולגרום לחוסר ספורטיביות בהמשך הליגה. אם לא די בצרות, בסוף השבוע שעברה הפסידה נתניה במאבק הבוררות שלה מול שחקנה בעונה שעברה, ליאור ז'אן, שזכה ב-70 אלף שקל.

השבוע נודע כי שחקן העבר האגדי וסוכן השחקנים בהווה, רוני רוזנטל, הגיע בשבת שעברה לצפות במשחקה של מכבי נתניה מול הפועל פתח תקווה. רוזנטל הגיע לצפות במשחק יחד עם סוכן שחקנים הולנדי מוכר, על מנת לעקוב אחרי לארי קאיודה, ששמו עלה כמועמד לעזוב לקבוצה בכירה בעתיד הקרוב. לאור היכולת הגבוהה שגילה דיא סבע במשחק, כולל שער יוצא דופן, התרשם רוזנטל מהחלוץ הצעיר השייך לבית"ר טוברוק ונראה כי בזמן הקרוב צפויה פנייה לבעלי בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', על מנת לבחון את האפשרות לשדך בין סבע לקבוצה בליגה ההולנדית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות