fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הורים לתלמידי החטיבה הצעירה בנתניה: "הפרו איתנו את ההסכם"

עיריית נתניה החליטה כי תלמידי החטיבה הצעירה בבית ספר בגין ילמדו בשנת הלימודים הבאה רק בשתי כיתות א'. העירייה: "זו החלטה של משרד החינוך"
גן ילדים אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה
גן ילדים אילוסטרציה
אילוסטרציה

הורים לתלמידים מהחטיבה צעירה בבית הספר בגין יוצאים למאבק חדש ודורשים כי שבית הספר יקצה בשנת הלימודים הבאה כיתה א' נוספת ללימודים.  לאחרונה התקבלה בעיריית נתניה החלטה לפתוח שתי כיתות אק אליהם ישבוצו הילדים שלומדים בחטיבה הצעירה בבית הספר. לדברי יו"ר ועד הורים בבית הספר טיל מולר ההחלטה מנוגדת לחזון ועקרונות הלמידה המטיחה לילדים למידה של שנתיים רצופות באותה המסגרת.

"כעת, אחרי שנת לימודים בה נהנו הילדים מגני חובה עם מספר יחסית קטן של ילדים, יקימו שתי כתות א' עמוסות, גדולות עם 35 ילדים ואפשרות להגדלה עד ארבעים ילדים בכיתה. לא נאפשר פגיעה בקונספט החטיבה הצעירה, זו הפרה של הסכם . חדרי הלימוד במבנה החטיבה קטנים ואינם מתאימים למספר כזה של תלמידים. ילדים יאלצו לשבת על השטיח במפגשים המשותפים לכל הכיתה".

ההורים  מתכוונים להיאבק למען הקצאת כיתה נוספת- שלישית.  יצוין כי הורים רבים נרשמו לגני החטיבה הצעירה רק בגלל עקרונות הלמידה ויתרונותיה. לאחר שההורים נפגשו השבוע עם נציג העירייה נודע להם שהנושא נתון להחלטת שר החינוך שי פירון.

מולנר הוסיפה: "הם הסבירו שאין סיכוי ושזה תלוי רק בשר החינוך ולא בעירייה. יהיו שתי כתות א' ושלושה גנים ולא אכפת להם שאין רצף של שנתיים כפי שהובטח. אנחנו ביקשנו שיאשרו עוד חמש שעות תומכת למידה ואת זה הבטיחו לבדוק מול ראש העירייה מרים פיירברג- איכר. עכשיו ההורים מבינים שזה לא תלוי בעירייה והמאבק מופנה כלפי שר החינוך".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "כידוע, תקנים של כתות נקבעים על ידי משרד החינוך, כאשר מספר הילדים על פיי התקנים של המשרד איננו מאפשר שלוש כיתות. בהתאם לכך מינהל החינוך הציע לפצל את שתי הכיתות שנקבעו על פי התקן לשלוש קבוצות למידה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות