fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוארך מעצרם של החשודים ברצח זהבה צ'קול בנתניה

הוארך שוב מעצרם של אזרח קונגו שהודה ברצח זהבה צ'קול שגופתה הושלכה ממלון כרמל בנתניה וחברו, כדורגלן בליגת העל, ששמו עדיין נאסר לפרסום
זירת הרצח במלון כרמל בנתניה (צילום: אסף ברזינגר לוגסי)

שופטת בית המשפט שלום בכפר סבא מירב בן ארי האריכה את מעצרם של שני החשודים ברצח הבחורה מנתניה והשלכת גופתה ממלון כרמל. מעצרו של שחקן מכבי נתניה הוארך בהסכמת הצדדים עד ליום שני בשבוע הבא ומעצרו של החשוד מקונגו הוארך ב-12 ימים.

זירת הרצח במלון כרמל בנתניה (צילום: אסף ברזינגר לוגסי)

רציחתה של  צ'קול בנתניה בשבוע שעבר היא ככל הנראה על רקע סכסוך כספי בין צ'קול לאזרח קונגו, אריציה אקלס-סונגו, חברו של שחקן הכדורגל. הצעירה הגיעה לחדר המלון ששוכרת מכבי נתניה עבור שחקן הקבוצה כדי להיפגש עם אחד מחבריו שמתארח אצלו מעת לעת.  אקלס-סונגו הודה ושחזר את הרצח כשמעורבותו של הספורטאי עדיין לא ברורה.

בא כוחו של שחקן הכדורגל אמר שאין בהסכמה כדי להביע איזושהי הודאה של החשוד באיזושהי מעורבות במוות של המנוחה. "ההסכמה באה מתוך הבנה שהחשד הסביר עדיין קיים, הגם שהוא מצטמצם, וזאת על מנת לאפשר את סיום החקירה ככל שהיא נוגעת לחשוד על מנת שיהיה אפשר לנקות את שמו מכל חשד".

בבקשה להארכת מעצר הודיעה המשטרה כי החשוד מקונגו שחזר את האירוע ורק מי שביצע את הרצח יכול היה לדעת את הפרטים שמסר. כמו כן נודע כי מצלמות האבטחה במלון לא פעלו אך קצין הביטחון קשר את החשוד לנרצחת.

החשוד מסר שלוש גרסאות, וכולן קושרות אותו בדרך זו או אחרת למנוחה. "אנחנו נמצאים בתפר של התיק שהוא מאוד לא פשוט. הוא אמר שיש לו קשר. אני מבקשת לקצר משמעותית את ימי החקירה, ולהורות ליחידה החוקרת לבדוק בצורה דקדקנית את סימני האמת בהודאה, ולא להסתפק בהודאה שניתנה להם" אמרה נציגתו של החשוד מקונגו.

השופטת בהחלטתה: "עיינתי בתיק החקירה, וממנו עולה שקיים חשד סביר לביצועה של העבירה על ידי החשוד. החשד אכן חוזק מאז הארכת המעצר האחרונה, וזאת אף אם יש עדיין מקום לבדוק את מכלול הגרסאות והראיות בתיק. לנוכח טיבה של העבירה ופעולות החקירה המבוקשות, אני סבורה שמתקיימות עילות המעצר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות