fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האתלט אלכס אברבוך הצטרף לפוליטיקה בנתניה

הספורטאי, האלתטי אלכס אברבוך חבר לרשימה של המועמד לראשות העירייה הרצל קרן ברשימה למען נתניה
אלכס אברבוך
אלכס אברבוך (צילום: רותי ברמן)
אלכס אברבוך
אלכס אברבוך (צילום: רותי ברמן)

רשימ, "למען נתניה" בראשות הרצל קרן' המתמודד לראשות העירייה הציגה אמש (ראשון) את המועמדים למועצת העיר. יחד עם חבר המועצה עופר אורנשטיין ועו"ד שלמה רוזנווסר שיהיה נשיא כבוד של הרשימה חברו המועמדים החדשים והם: עו"ד ענת לביא אזולאי, אלכס אברבוך, עו"ד אדיר בנימיני, דניאל מהרט ועדי ריבן שוהם.

בבחירות הקודמות היה זה הג'ודוקא יואל רזבוזוב שחיזק את סיעתה של ראש העירייה מרים פיירברג- איכר, ולאחרונה נבחר לכהן כחבר כנסת ברשימת יש עתיד של יאיר לפיד.

מעל 700 איש התכנסו ב"שירת הים" בחוף הירוק להשקת הקמפיין של קרן עם הסלוגן "למען נתניה -נטו למען התושבים". את הערב פתח אורנשטיין שהסביר כי מטרתו לחולל מהפכה בחינוך בעיר ולקבל את תיק החינוך במועצה. אחרי שמנה את הישגיו ורובם בתחום החינוך סיפר אורנשטיין בסגנון נבחר אמריקאי שהוא קיבל שתי החלטות חשובות בחייו האחת היא הנישואים עם אשתו רלי והשנייה החבירה להרצל קרן.

קרן: "כשאני רואה את הרבים שהגיעו לכנס, אני חייב לומר לכם שריגשתם אותי. אתם ההוכחה שיש בנתניה היום אווירת מהפך, אווירת שינוי. כשאתה נחוש בצדקת הדרך בסופו של דבר אתה מנצח. אנחנו ננצח כי אנחנו קשובים לתושבים".

קרן, אורנשטיין ואברבורך
קרן, אורנשטיין ואברבורך

כחלק מהשאיפה המוצהרת של רשימת "למען נתניה" להציג קשת רחבה של מועמדים שיפנו לקהל הבוחרים הרחב, ובכך ליצור חזית רחבה ומאוחדת, הוצגו בפתיחת הכנס לראשונה שני מצטרפים חדשים, שהבולט שבהם הוא האתלט, אלכס אברבוך אלוף אירופה וסגן אלוף העולם, שזכור כמי שעמד על הפודיום עם מדליית הזהב, עטוף בדגל ישראל, ושר בעיניים דומעות את "התקווה". אברבוך צפוי לחזק הרשימה, בקרב ציבור העולים, חובבי הספורט ובין ציבור הבוחרים הכללי.

חבר נוסף ברשימה הוא הפעיל החברתי, דניאל מהרט, יו"ר איגוד הסטודנטים האתיופים לשעבר, אשר מאחוריו רקורד עשיר של פעילות חברתית, שכולל בין השאר, את הקמת מאהל הדיור בצומת פולג. מהרט צפוי לחזק את הרשימה בשכונות בדרום העיר ובקרב קהילת העולים מאתיופיה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות