fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם תלכו למשחקי היורו באיצטדיון נתניה?

דורון ברנס
דורון ברנס (צילומים: רותי ברמן)

 

דורון ברנס
קנה כרטיסים. דורון ברנס (צילומים: רותי ברמן)

דורון ברנס, עובד היי טק:
"אני הולך לחלק מהמשחקים ביניהם משחק הפתיחה בין גרמניה לספרד. קניתי כבר כרטיסים. מחיר הכרטיסים נע בין 20 ל-50 שקלים זה ממש זול וזה יביא קהל רב. הקבוצות מגיעות לארץ עם שחקנים טובים שחלק מהם משחקים בקבוצות הבוגרות כמו למשל שוער נבחרת ספרד שהוא היום השוער של מנצ'סטר יונייטד".

רון עידאן,32 עובד בבזק:
קניתי שמונה כרטיסים ואני אקח ילדים במשפחה שלי. ברור שאני אהיה במשחק הפתיחה ובמשחק בין ספרד וגרמניה. במשחק הפתיחה ישחקו בנבחרת הישראלית שחקנים מנתניה כמו בן הרוש, עידו לוי וגם אייל גלסה שמשחק במכבי חיפה. אני לא מהמר על נצלחונות של מבחרת ישראל".

 

ויקי מסיקה ויקולד
גאה בנתניה. ויקי מסיקה ויקולד

ויקי מסיקה הבעלים של "ויקולד" במדרחוב תל חי: "אני שמח וגאה שמשחקי היורו מתקיימים בנתניה. זה עושה אוירה טובה בעיר ומביא אנשים מבחוץ לראות איזה עיר נפלאה יש לנו כמו כן עושה לנתניה פרסום מצוין באירופה. אני מקווה שייצא לי ללכת לאחד המשחקים כדי לראות את דור העתיד בכדורגל האירופאי. רבים מהחברים שלי הולכים ואני אצטרף אם לא יהיה עסוק בבית הקפה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות