fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האיחוד: הרצל קרן ועופר אורנשטיין ירוצו ברשימה משותפת

חבר מועצת העיר נתניה הרצל קרן הודיע כי יתמודד לראשות העיר. יחד עם חבר המועצה עופר אורנשטיין יקימו את רשימה חדשה "למען נתניה"
הרצל קרן ועופר אורנשטיין
קרן ואורנשטיין (צילום רותי ברמן)

אחרי חמש עשרה שנים במועצת העיר נתניה, הודיע הרצל קרן שהוא מתמודד לראשות העירייה. קרן חבר לחבר המועצה עופר אורנשטיין העומד בראש רשימת "הנתנייתים" וביחד הם הקימו את הרשימה "למען נתניה".

הרצל קרן ועופר אורנשטיין
המפץ הגדול של הבחירות. קרן ואורנשטיין (צילום רותי ברמן)

קרן ואורנשטיין היו חברי המועצה הפעילים והבולטים ביותר בקדנציה האחרונה. הם שאלו שאילתות והעלו נושאים חשובים לסדר יומה של המועצה ומעת לעת קבעו את סדר היום הציבורי של העיר. לעיתים נושאים שהועלו אומצו מאוחר יותר על ידי ראש העירייה מרים פיירברג -איכר.

"איחוד הרשימות שלנו הוא המפץ הגדול. אנחנו עושים שיתוף פעולה ערכי לא איטרסנטי. שנינו מובילים וחותרים ביחד כדי לעצב עיר טובה יותר",מסביר קרן.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה במלון בלווייס ישבו קרן ואורנשטיין אל מול קהל פעילים ועיתונאים. שלמה רוזנווסר שהיה השני ברשימתו של קרן הודיע כי לא יתמודד ברשימה, אך נותן לה רוח גבית.

קרן עשה רבות לטובת הסדר הציבורי והתושבים. הוא הגיש 350 שאילתות, 200 הצעות לסדר ובמשך 20 שנה הגיש באופן פרטי מעל 25 עתירות לבית המשפט באמצעות עורכי דין מתנדבים.

בין ההצלחות של קרן אפשר למנות את המאבק להצלת שלולית החורף, פתיחת חוף פולג, הפסקת פעולתה של חברת הגביה הדס,  מניעת מינויים פוליטיים לעובדי עירייה, נאבק בתוכניות בניה, חוק עזר נגד מטרדי רעש ועוד.

הנוכחות של קרן במועצת העיר בולטת. גם אורנשטיין ניהל מספר קמפיינים בתחום החינוך. בעניין סייעות בגני ילדים, החלפת החול במשטחי גומי, הכנסת מזגנים לכלל בתי הספר ללא תשלום ההורים, פרויקט של סטודנטים בקהילה, הנחה בארנונה לנכים ללא צורך בביורוקרטיה וגם חידון התנ"ך בבתי הכנסת.

אורנשטיין: "חרף הקשיים נאבקתי בשועלים פוליטיים והוכחנו שיש פוליטיקה אחרת. אנחנו מביטים אחורה בגאווה על ההישגים הרבים אבל בתסכול שאפשר היה לעשות יותר. הגיע הזמן להפסיק לקטר אלא לצאת למאבק. הגיע הזמן להתאחד על בסיס אידאולוגי עם הרצל קרן שהוא עבורי מודל לחיקוי".

היעד: הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר
הרצל: "החלטנו לאחד כוחות ומשאבים כספיים. עשר שנים שאנחנו רואים דברים עין בעין, אנחנו משלימים אחד את השני בהרבה מובנים. את שנינו אי אפשר לקנות בכיבודים ושנינו נפעל ביושר וללא מורא. עופר מסיים קדנציה שנייה מוצלחת. אנחנו מאמינים שביחד אנחנו מציגים אלטרנטיבה רצינית לראשות העיר והמועצה. רבים חיכו לדגל הזה. אנחנו נהיה המפץ הגדול של הבחירות ואם תושבי נתניה ירצו אין זו אגדה".

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי ב"חדשות נתניה

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות