fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האדומים ישלמו

עם השלמת עסקת המכירה של ארון שוינפלד למכבי תל אביב, דרשה המפרקת של מכבי נתניה את חלקה בעסקה, 40 אחוז, כפי שנקבע בהסכם מכירתו של השחקן להפועל תל אביב לפני כשנתיים. בית המשפט אישר ונתניה תקבל 310 אלף דולר לתשלום לנושים וכיסוי חובות
פעם צהוב. ארון שוינפלד ומרים פיירברג-איכר (צילום ארכיון: עיריית נתניה)

בשורה טובה לאנשי מכבי נתניה: הפועל תל אביב תעביר לנתניה כ-310 אלף דולר מעסקת המכירה של החלוץ ארון שוינפלד למכבי תל אביב.

שוינפלד, שהגיע למכבי נתניה לפני שנתיים וקיבל אזרחות בסיועה של ראשת העירייה מרים פיירברג-איכר, שיחק בנתניה כחודש בלבד ונמכר להפועל תל אביב. בהסכם מכירתו של החלוץ צוין כי נתניה תקבל כ-40 אחוז ממכירה עתידית שלו.

לפני כחודש נמכר שוינפלד למכבי תל אביב ומכבי נתניה דרשה את חלקה. לבקשת המועדון, הוציאה השופטת עירית ויינברג-נוטוביץ' צו מניעה זמני ולמעשה הקפיאה את התשלום שהפועל תל אביב הייתה אמורה להעביר עבור מכירת השחקן. השבוע המליצה כונסת הנכסים הראשית, עו"ד נעמה גור-מס, כי 310 אלף דולר יועברו למכבי נתניה.

פעם צהוב. ארון שוינפלד ומרים פיירברג-איכר (צילום ארכיון: עיריית נתניה)
פעם צהוב. ארון שוינפלד ומרים פיירברג-איכר (צילום ארכיון: עיריית נתניה)

עוד לפני השלמת המעבר לקריית שלום, המפרקת של מכבי נתניה, עו"ד ליזה חדש, ביקשה מבית המשפט כי ימנע את העברת תשלום המכירה להפועל תל אביב ויורה לאדומים להעביר למכבי נתניה 40 אחוז מהסכום. בבקשה ציינה כי  האחוזים "הינם קניינה הבלעדי של קופת הפירוק" וכי "הזכויות של נתניה הן בעלות אופי קנייני".

השבוע קבע כונס הנכסים הראשי: "הרוכשים של קבוצת הפועל תל אביב לא יכולים לקבל לידיהם יותר ממה שיש בממכר. בכל הקשור לשחקן שוינפלד, נותרו בידי מכבי נתניה 40 אחוזים מהזכויות וממילא אף רוכשי הפועל תל אביב כפופים לנתון הזה. לטענת המפרקת סכום התמורה (שנקבע לסך 760 אלף דולר) אינו מקרי ומשקף התנהלות בחוסר תום לב והכל במטרה להפחית סך של 750 אלף שקלים מתוך נתחה של נתניה בסכום המכר".

יש לציין כי הכסף שתקבל נתניה מעסקת המכירה יועבר לנושים ולתשלום חובות מהעונה הקודמת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות