fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דיו בלי דיא

אחרי שחישבו מסלול מחדש בעקבות תוצאות התיקו וההפסד, בנתניה יודעים שניצחון מול ראשון לציון הוא מחויב המציאות. רק שזה צריך לקרות ללא שחקני המפתח דיא סבע ברנקו ורגוץ הפצועים. מחוץ למגרש יש כבר מי שמתכנן מהלכים בליגת העל
יקפצו על המציאה. אוהד לויטה (צילום: שלומי גבאי)

מכבי נתניה תסיים בשישי את משחקי העונה במשחק חוץ מול הפועל ראשון לציון.

ערב המחזור מדורגת מכבי נתניה במקום השני עם 4 נקודות יותר מהמקום השלישי בו נמצאת הפועל רמת גן. בנתניה מודעים היטב לחשיבות הניצחון במשחק מול ראשון מבחינת המיקום בטבלה ומבחינת הביטחון של השחקנים לקראת רגעי ההכרעה של העונה.

אם רק לפני חודש נראה היה שנתניה בדרך הבטוחה לליגת העל, הגיעו מספר תוצאות תיקו והפסד לאחי נצרת שגרמו לסלובודן דראפיץ ושי ברדה לחשב מסלול מחדש. גם הפגרה בסוף השבוע שעבר, בשל משחקה של נבחרת ישראל בספרד, הגיעה בול בזמן כשהמטרה הייתה לייצב את השורות. יחד עם זאת, נתניה תגיע לראשון לציון ללא שני שחקנים משמעותיים – הקשר דיא סבע שנפצע וככל הנראה ייעדר עוד שבועיים לפחות, והבלם ברנקו ורגוץ, אחד העוגנים בסגל שסובל מפציעה בשרירי הבטן וצפוי לנסות לחזור למגרש רק במשחקי הפלייאוף העליון.

יקפצו על המציאה. אוהד לויטה (צילום: שלומי גבאי)
יקפצו על המציאה. אוהד לויטה (צילום: שלומי גבאי)

"ברנקו יחסר לנו, אך עדיין יש לנו סגל מספיק טוב שיכול להשיג ניצחון", אמרו בנתניה.

מי שאמור להחליף את ורגוץ הוא יקיר שינה שיחזור להרכב הראשון וישתף פעולה במרכז ההגנה עם סשה ז'דנוב. ניסן דנון ימשיך בהרכב הראשון על חשבונו של סבע.

למרות שהקבוצה עוד רחוקה מלהבטיח את מקומה בליגת העל, יש כבר מי שחושב על העונה הבאה בליגה הראשונה. במועדון מדברים על מספר עמדות שחייבות ריענון, בהן השוער, כשעל הפרק החזרת אוהד לויטה שמשחק העונה במכבי חיפה. לאחרונה איבד לויטה את מקומו בסגל לעומרי גלזר, בחיפה רוצים להביא שוער נוסף, ואם לויטה יעזוב את הירוקים נתניה תקפוץ על המציאה כמוצאת שלל רב. "אוהד שיחק בנתניה והיה אחד השחקנים האהובים במועדון. נשמח מאוד אם נצליח להחתים אותו. אבל לפני הכל, נעלה ליגה ואז נחשוב על שחקנים כאלה ואחרים", ציינו במועדון הצהוב.

גם עתידו של החלוץ דידיה קוגבניה לא ברור. קוגבנייה התחיל את העונה ביכולת מצוינת, אבל בסיבוב השני חלה ירידה, ומשחקי הפלייאוף יהיו מדד עבורו לקראת העונה הבאה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות