fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גל העזיבות ממשיך. מהנדס העיר אבנר אקרמן פורש

אבנר אקרמן פורש. צילום רותי ברמן

בהמשך לגל העזיבות של בכירים בעיריית נתניה הודיע היום מהנדס העיר האדריכל אבנר אקרמן שהוא פורש אחרי קדנציה של חמש שנים. אקרמן מצטרף לשורה של בעלי תפקידים שעזבו השנה כמו: המנכ"ל אבי בן חמו, ראש מנהלת התעשיות אריק לייבוביץ ומנהל החופים ציון שדה. מכרז לתפקיד מהנדס העיריה יפורסם בימים הקרובים.

עוזב אחרי חמש שנים. מהנדס העיר אבנר אקרמן
עוזב אחרי חמש שנים. מהנדס העיר אבנר אקרמן

אקרמן הוא בוגר הפקולטה לאדריכלות ובינוי ערים בטכניון שנת 1987. עשר שנים היה אדריכל המועצה המקומית גני תקווה, ארבע שנים היה אדריכל העיר ראשון לציון ומזה כשנה משמש כיו"ר איגוד מהנדסי ערים בישראל. בעת כהונתו הוכנה תכנית אב 2035 לנתניה.

אקרמן: "בתום חמש שנים בתפקיד מהנדס העיר, אני יוצא לדרך חדשה, ובוחן אפשרויות הן בתחום המוניציפלי והן במגזר הפרטי. חוויתי כאן שנים מאתגרות ומרתקות וזו ההזדמנות להודות לראש העיר מרים פיירברג אכר ולעובדי עיריית נתניה, בראש ובראשונה לעובדות ועובדי מנהל ההנדסה המסורים העושים עבודתם בנאמנות הרחק מאור הזרקורים, וכמובן לתושבי נתניה שנתנו לי את הזכות להכיר את העיר הנפלאה הזו ולשרת אותה".
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "שמחתי על ההזדמנות להכיר ולעבוד עם אבנר, שבצד היותו איש מקצוע מעולה, עובד מסור ולויאלי למערכת הינו אדם נעים הליכות, מלח הארץ. תושבי העיר נתניה חבים הרבה לפועלו למענם ולפיתוחה של העיר".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות