fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גינדי מוכרת דירות בכרמי השרון

כרמי השרון (הדמיה: גינדי החזקות)
כרמי השרון (הדמיה: גינדי החזקות)

 

המבצע המיוחד של חברת גינדי החזקות ב'כרמי השרון' בכפר יונה במיוחד לתושבי העיר, עמק חפר ויישובי השרון בו מוצעת הנחה של 70,000 שקלים לרוכשים דירה בפרויקט ימשך עד לסוף החודש. לפני שבוע נתלו מעל 5,300 הזמנות לרכישה על בתים בסביבה ובישובים אחרים.

פרויקט כרמי השרון, משתרע על שטח של שבעה דונם, כולל תשעה בניינים בני 8~9 קומות עם 320 דירות בנות 4 ו~ 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים המשקיפים לפארק בהיקף של 23 דונם. גודל הדירות נע בין 112 מ"ר ל~ 265 מ"ר כולל מרפסות.

כרמי השרון (הדמיה: גינדי החזקות)
כרמי השרון (הדמיה: גינדי החזקות)

בגינדי החזקות מעריכים כי מחירי הדירות לאחר הקמת השכונה יעלו בהתאם, כאשר מחיר דירת 4 חדרים יחל ב~1.75 מיליון שקל ומחיר דירת 5 חדרים יחל בכ~ 1.95 מיליון שקל לפחות, מחירים המשקפים עליה של  20 אחוזים ממחירי הפרויקט המוצעים כיום.

צחי לוי, סמנכ"ל בגינדי החזקות: "כפר יונה היא בעלת פוטנציאל צמיחה משמעותי, והיא צפויה להרחיב את הביקוש. מה גם שהאזור נמצא בפיתוח מתקדם של תשתיות, חינוך וסביבה ירוקה, בקרבה לצירי תנועה מרכזיים ובסמיכות לכביש 6. קהל היעד העיקרי בפרויקטים אלה הם זוגות צעירים. באזור השרון קיימים ביקושים גדולים לדירות חדשות ובמיוחד לשכונות צעירות בסביבה ירוקה ומתפתחת. פרויקט כרמי השרון, עונה על כל אלה, ומהווה הזדמנות משמעותית הן מבחינת הסביבה והן מבחינת המחיר הנמוך ביחס למחירי לב השרון".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות