fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גורל אכזר

קארין ויוסי בוכניק מנתניה איבדו את בנם התינוק, ניצן לאחר שבע שנים בהם ניסו ממושכות להביא ילדים לעולם. האם:"נפל עלינו אסון גדול מאוד"
ניצן בוכניק ז"ל
ניצן בוכניק ז"ל (צילום שלומי גבאי)

אסון כבד נפל על בני משפחת בוכניק  מנתניה. ההורים קארין ויוסי איבדו את בנם, ניצן תינוק כבן שנה בעת שדהו בחופשה באילת. קארין ויוסי רצו רק לנפוש קצת, וביום ראשון שעבר הגיעו לנופש באילת. לקראת שעות הערב הבחינו בני הזוג כי בנם סובל מחום גבוה. הם לקחו אותו למוקד החירום בעיר והרופא שבדק אותו לא ראה דבר חריג, ונתן להורים מרשם לתרופה להורדת החום ושלח אותם למלון.

ניצן בוכניק ז"ל
ניצן בוכניק ז"ל (צילום שלומי גבאי)

למחרת בערב, הבחינו בני הזוג שהחום לא יורד והילד החל לגלות סימנים של אפאתיות. הם לקחו אותו לבדיקת רופא נוסף שגם ביצעו לו בדיקת דם בסיומה הורה להורים להמשיך לתת לבנם את התרופה להורדת החום ושוב שוחררו למלון.

יוסי וקארין בוכניק
יוסי וקארין בוכניק (צילום: שלומי גבאי)

למחרת בבוקר נבדק על ידי רופא שלישי שבתום הצילומים חזר על האבחנה שמדובר במחלה ויראלית ושחרר אותם. עוד באותו ערב שבו ההורים למרפאת החירום, לאחר שחלה הידרדרות נוספת במצבו של בנם. רופא רביעי הבחין בפריחה על גופו ובשלושה פצעים שיצאו בפיו של התינוק. הרופא אמר כי אלה סממנים מדאיגים והפנה אותם לבית החולים יוספטל בעיר. התינוק נבדק והוחלט על אשפוזו במחלקת הילדים. ביום רביעי, עבר ניצן בדיקות במשך כל היום וטופל באנטיביוטיקה, אך עדיין לא נמצאה האבחנה למחלתו.

"ביקשנו לברר אם יש לילד חיידק, אך בית החולים שלל זאת. רק ביום חמישי נמסר לנו כי אובחן חיידק בדמו של התינוק. לקראת הערב חלה החמרה במצבו. מעל לשעתיים חיכינו לבואו של מסוק כדי להטיס את התינוק לסורוקה בבאר שבע. כשנחת לא אישרו הרופאים להעלות אותו בשל מצבו והמשיכו להיאבק על חייו עד שנפטר".

שבע שנים חיכו לניצן
 ניצן הוא בנם היחיד שנולד לאחר טיפולי הפריה רבים שנמשכו שבע שנים. האם קארין: "נפל עלינו אסון גדול מאוד. הילד הזה הגיע לעולם אחרי שנים של ייסורים והיינו כל כך מאושרים. זהו גורל אכזר".

מבית החולים יוספטל נמסר בתגובה כי אין לדעת באופן מדויק מה גרם למותו של ניצן, מאחר והמשפחה סירבה לנתיחת הגופה.

מקופת חולים לאומית נמסר כי התינוק נבדק שלוש פעמים, הן בקופה והן במוקד חירום חיצוני, בוצעה לו ספירת דם ללא כל ממצא מיוחד ובכל הבדיקות אובחן כחולה במחלה ויראלית והרופא האחרון שראה את הילד ביום שני שעבר המליץ להורים לפנות לעזרה רפואית נוספת ללא כל דיחוי במידה והמצב מחמיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות