fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גברתי ראש העיר: טל פדידה החליפה את פיירברג ליום אחד

טל פדידה וראש העירייה מרים פיירברג איכר (צילום: רן אליהו)
טל פדידה וראש העירייה מרים פיירברג איכר (צילום: רן אליהו)

 

במשך יום שלם התלוו נציגי מועצת הנוער העירונית לנבחרי הציבור ובעלי התפקידים המקבילים בעירייה ושלוחותיה. הם העלו ודנו בנושאים המטרידים את הנוער, השתתפו בישיבות וסייעו בקבלת החלטות, חיזוק הקשר בין כל השכונות בעיר, בעיות וצרכים בתחבורה הציבורית, הסקייט פארק, פעילויות תרבות ופנאי לנוער ותאורה ברחובות _הם רק חלק מהנושאים בהם דנו 21 חברי מועצת הנוער העירונית שבמשך יום עבודה מלא התלוו לנבחרי הציבור ובעלי התפקידים המקבילים בעיריית נתניה ובשלוחותיה. בנוסף, בגילאים הצעירים יותר החליפו הנבחרים הצעירים מנהלי ומנהלות בתי ספר ורכזי שכבות.

יום חילופי שלטון, התקיים היום בנתניה. אחת לשנה, הפרויקט מהווה את שיאו של תהליך חינוכי, ערכי ודמוקרטי המתבצע במחלקה לחברה ונוער, המרכזת בעבור העמותה לחינוך בלתי פורמלי את פעילות מועצת הנוער העירונית אשר במהלכו, נפגשו נציגי הנוער עם קובעי המדיניות, דנו בנושאים המטרידים את הנוער בעיר, השתתפו בישיבות, הביעו את דעתם וסייעו בקבלת ההחלטות.

בין המשתתפים ביום חילופי השלטון היו שבעת חברי הצוות המוביל: טל פדידה (י"א, עגנון), יו"ר מועצת הנוער, שהחליפה את ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, שרי גרינשפון (י"א, אלדד) החליפה את סגן ומ"מ ראש העיר, אלי דלל, יוליה בוסויוק (י', טשרניחובסקי) הצטרפה אל סגנית ראש העיר והממונה על החינוך, ד"ר אביטל לאופר, אורן טוב (ט', אלדד) הצטרפה אל חבר המועצה הממונה על חופים וצעירים, רפי ימין ועוד.

"אני מאמינה שלבני הנוער ולי יש כוח ויכולת השפעה על החיים שלנו. כדור העתיד, אנחנו נקבע איך תראה החברה בעוד כמה שנים ולמען זה, אנחנו מתחילים לעשות את השינוי כבר היום, אנחנו מעזים ומגשימים חלומות", אמרה יו"ר מועצת הנוער העירונית טל פדידה. "המסר החשוב ביותר של יום זה עבור מקבלי ההחלטות בעיר היה שנציגי מועצת הנוער, הם הגורם המייעץ וזה שיודע הכי טוב מה הנוער בעיר רוצה. הם קראו למקבלי ההחלטות להיעזר בהם, להתייעץ איתם ולשלב אותם בתהליכים עירונים שקורים בעיר". סיכמה ראש העירייה.

טל פדידה וראש העירייה מרים פיירברג איכר  (צילום: רן אליהו)
טל פדידה וראש העירייה מרים פיירברג איכר (צילום: רן אליהו)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות