fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גביע המדינה: כפר סבא נקמה בגבעת אולגה

גבעת אולגה ניצחה בליגה והפתיעה את כולם. בגביע המדינה הסיפור כבר היה שונה לגמרי
הוציא 4 כדורים מהרשת. נמרוד כהן (צילום: ארכיון)
הוציא 4 כדורים מהרשת. נמרוד כהן (צילום: ארכיון)
הוציא 4 כדורים מהרשת. נמרוד כהן (צילום: ארכיון)
הוציא 4 כדורים מהרשת. נמרוד כהן (צילום: ארכיון)

קבוצת מ.ס. גבעת אולגה הודחה השבוע מגביע המדינה לאחר שנחלה תבוסה 4:1 במשחק חוץ להפועל כפר סבא. "נקמנו בהם לאחר ההפסד בליגה" אמרו בכפר סבא בסיום המשחק, "הוכחנו את יחסי הכוחות האמיתיים ועשינו ניצחון גדול".

במחזור השני של הליגה הסדירה ניצחה אולגה את כפר סבא 1:2, תוצאה שגרמה להפתעה הגדולה ביותר של הליגה עד עתה. מבחינת אולגה, משחק הגביע לא הגיע בזמן טוב, כאשר מעבר לעייפות של השחקנים שהיו אמורים לשחק שני משחקי ליגה ואחד בגביע המדינה, הקבוצה גם סובלת ממכת פציעות קשה. אולגה הגיעה למשחק ללא המגן חן וטורי והקשר ישראל אביטן.

דווקא אולגה פתחה את המשחק בסערה. כבר אחרי חצי דקה נשאר החלוץ אליעז שושן לבדו מול שוער כפר סבא אוהד כהן והאחרון הציל נהדר. בדקה ה-17 התעוררה כפר סבא וניצלה טעות קשה של בלם אולגה דור בדוסי שאיבד את הכדור לחלוץ מיכאל קורטיבה שכבש את הראשון לזכות קבוצתו, 0:1 לכפר סבא.

כפר סבא השתלטה על המשחק והצליחה לכבוש את השער השני כאשר קשר כפר סבא סמיר אלעבדחי עבר בקלילות את מגן אולגה שי סופר, הגביהה לקורטיבה שכבש.

במחצית השנייה נמשכה המגמה וכפר הגיע למספר רב של מצבים אבל החמיצה מול שערו של נמרוד כהן. בדקה ה-73 המשיך קורטיבה להפציץ ובעט נהדר מ-17 מטרים וכבש שלושער לזכות קבוצתו. חמש דקות עברו ומתפרצת של חדרה הגיעה לחלוץ המוכשר פרץ גמליאל שפרץ נהדר מימין והוכשל ברחבה. אסי גומה לקח את הפנדל וצימק ל-1:3. השער המצמק העיר את אנשי כפר סבא שכבשו שער נוסף חמש דקות לסיום המשחק.

בסיום המשחק לא לקחו קשה את ההפסד באולגה ואמרו: "ידענו שכנראה לא נפגוש העונה את שמעון פרס בגמר הגביע וכעת נתרכז בלחם והחמאה שלנו שזה הליגה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות