fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה טובה לתושבי שכונת גלי ים: צומת חדש בבן גוריון

בן גוריון מודעי צילום רותי ברמן
בן גוריון מודעי צילום רותי ברמן

בשורה טובה לתושבי שכונת גלי ים. בתוך שנה תיהפך הכניסה לשכונה משדרות בן גוריון דרך רחוב מודעי לצומת מרומזר. בסיור שנערך לאחרונה של מ"מ ראשת העיר אלי דלל וצוותו עם משטרת ישראל הוחלט לקדם הקמתה של הצומת כך שתהיה ממנה יציאה לשדרות בן גוריון וכניסה לרחוב בני בנימין.

"הנושא עלה בעיקר בגלל היותו בטיחותי. מעבר לכך שזו יציאה מסודרת נוספת הצומת תאט את התנועה בשדרות בן גוריון שאורכם חמישה ק"מ דבר המאפשר נסיעה במהירויות גבוהות. אנחנו נאפשר בצורה זו יציאה נוספת משכונת גלי ים לבן גוריון וזה יפתור את בעיית העומסים בצומת ארליך המנקז אליו יציאות ממספר שכונות וכניסה נוחה לרחוב בני בנימין". אומר מ"מ ראשת העיר אלי דלל.

בן גוריון מודעי צילום רותי ברמן
בן גוריון מודעי צילום רותי ברמן

לשאלה האם הכניסה תהיה דרך רחוב רזניק הקצר וצר או שמודעי ימשיך עד לוי אשכול אומר דלל: "פיתוח הכיכר נעשה בשיתוף תושבי השכונה ולבקשתם. ידוע לנו שרחוב דוד רזניק קצר וצר ואנחנו בודקים את האפשרות להמשיך את מודעי עד לוי אשכול".

על היציאה של רכבים מהמזבלה לשדרות בן גוריון אומר דלל כי רק אחרי השלמת הצומת המרומזר יינתן פתרון בטיחותי ליציאה מהמזבלה וברגע שזה יושלם היציאה מהמזבלה לשדרות בן גוריון תסגר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות