fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב יושלם פרויקט התקנת דשא סינטטי בגני הילדים בנתניה

כל הבנתניה גנים עם דשא סינטטי (צילום: עצמי)
כל הבנתניה גנים עם דשא סינטטי (צילום: עצמי)

פרויקט התקנת דשא סינטטי בגני הילדים יושלם כבר בשנה הקרובה בעלות של 15 מליון שקלים. כך הסכימו חברי סיעת נתניה אחת בראשות ראשת העירייה מרים פיירברג-איכר וחברי סיעת למען נתניה בראשותו של המשנה לראש העיר הרצל קרן וחבר המועצה עופר אורנשטיין.

מדובר בפרויקט שיבוצע באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח נתניה שבראש הדירקטוריון שלה עומדת שירי חגואל – סיידון. כאמור בהסכמה בין הסיעות, הוחלט כי במקום לבצע את הפרויקט בהדרגה במשך שלוש שנים, יוחלף בשנה הקרובה הדשא הסינטטי בכל מאה ושלושים הגנים העירוניים הנוספים. גנים אלו יצטרפו למאתיים גנים עירוניים שהוקמו מלכתחילה ללא חול.

חבר מועצת העיר חיים פרידריך שביקש להעלות את הנושא על סדר יומה של המועצה השבוע פרסם השבוע בפייסבוק: "אני שמח שמועצת העיר קיבלה את הצעתי לסדר לפני הדיון במועצת העיר והחליטה לתקצב את כל הגנים בדשא סינטטי בשנת 2017. זהו הישג לדמוקרטיה ובמיוחד לאופוזיציה בעיריית נתניה. אני אמשיך להביא הצעות רלוונטיות למועצת העיר לטובת תושבי נתניה". לשאלה אם לא תפס טרמפ על דרישותיו של חבר המועצה עופר אורנשטיין מסיעת למען נתניה שלאור הפגיעות והעקיצות בילדים בגנים פועל כל השנה למען החלפת החול בגנים בדשא סינטטי אמר פרידריך: "העובדות מדברות בעד עצמם. במידה ולא הייתי מעלה את ההצעה לא היו מאשרים ובטח לא לפני וועדת הכספים כך שרק בגלל שאני העלתי לא היתה להם ברירה".

כל הבנתניה גנים עם דשא סינטטי (צילום: עצמי)
כל הבנתניה גנים עם דשא סינטטי (צילום: עצמי)

אורנשטיין: "המטרה היא לפתוח את שנת הלימודים הבאה עם דשא סינטטי בכל הגנים"

עופר אורנשטיין: "נושא הדשא הסינטטי בגני הילדים הוא דגל שסיעת למען נתניה מקדמת כבר מספר שנים. הנושא החל במאבק שהובלנו בשנת 2012 במספר הצעות לסדר ולאחר מכן בהסכם שהגענו אליו בשנת 2014 כתנאי לכניסתנו לקואליציה. עד כה לפי ההסכם הוסבו 100 גנים לדשא סינטטי. בשבועות האחרונות ניהלנו מספר שיחות עם נציגי 'נתניה אחת' על סיום כל פרויקט הדשא הסינטטי בשנת 2017 במקום במספר שנים כפי שתוכנן ולשמחתנו הנושא הזה אושר. סיעת 'למען נתניה' רואה בזה פרויקט אסטרטגי בשמירה על בטיחות הילדים בגני הילדים . לגבי חיים פרידריך מדובר בקוריוז משעשע ותו לו"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות