fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקיץ הזה תדעו כמה תשלמו על קרטיב

מהלך ייחודי ויוצא דופן בחופים: קביעת מחירים אחידים למזון, משקאות קלים, כיסאות, שמשיות ומיטות שיזוף
חוף סירונית
חוף סירונית (צילום: רותי ברמן)
יותר בפחות. חוף סירונית (צילום: רותי ברמן)

ביוזמת ראש העירייה מרים פיירברג-איכר, הוחלט על מהלך חסר תקדים בחופי הרחצה בנתניה – קביעת מחיר אחיד לכיסאות, שמשיות, מיטות שיזוף, קרטיב קרח, בקבוקי שתייה של מים מינרלים, פיתה עם חומוס וחמוצים בחופי הרחצה.

לכל אלו נקבעו מחירי תקרה והמסעדות מחויבות להציג את המחירונים לציבור. תחילה יושת המחירון במסעדות חוף סירונית וחוף ארבע עונות. מהעירייה נמסר כי כשייצאו מכרזים חדשים לחופים האחרים, גם בהם יחולו תנאים אלה של מחיר אחיד. זינה ספיר, בעלת מסעדת אוקיינוס אהבת הים בחוף סירונית, מקבלת את ההחלטה בחיוך. לדבריה, כבר מתרוצצות שמועות בחוף הים בעניין הזה אבל עד לרגע זה אף אחד לא דיבר איתה: "אין לי בעיה עם זה. אני בעד. אני מעדיפה למכור יותר במחיר מופחת. אנחנו מוכרים בקבוק מים בעשרה שקלים והמחיר שהחליטו עליו הוא שבעה שקלים. אני רוצה שאנשים שבאים לכאן ייהנו".

ומה עם החומוס והחמוצים בפיתה?
"כאן תהיה תחרות על האיכות. אני מבטיחה לך שהפיתה שלי תהיה עשירה עם כמה סוגי חמוצים וסלטים".

שעון הקיץ יופעל בעוד שבוע וגם החיים בים יהיו תוססים יותר. אצלך יהיו השנה שינויים?
"השנה אפתח השנה את המסעדה גם בשעות הלילה המאוחרות. כבר עכשיו יש לנו טבח חדש שהוא שף ואני עומדת להעשיר את התפריט ולהוסיף לו סגנון איטלקי. יהיו כאן פסטות, מנות עסקיות בצהריים ובערב כוסית משקה חריף בלילה על הבר. כל המחירים שלי יהיו נוחים, העיקר שלאנשים יהיה לאן לצאת וחוף הים יחזור לחיים".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "מדובר ביוזמה אותה מקדמת הנהלת העיר בתיאום כלל הגורמים הקשורים לנושא, לרבות מינהלת החופים והחברה הכלכלית. במסגרת זו, מיושם השינוי באמצעות מכרזי החברה הכלכלית כאשר המחירון שעודכן הוא חלק בלתי נפרד מהמכרזים החדשים, שעדיין מתנהלים לגבי ארבעה נכסים בחוף הים: שלוש המסעדות בחוף סירונית ובית הקפה בחוף ארבע עונות.

"מהלך זה יביא להוזלה משמעותית במחירים. הרעיון בבסיס היוזמה הינו לספק לתושבי העיר ואורחיה אפשרות לבלות בחוף הים המטופח במחירים שווים לכל כיס".

כמה תשלמו בקיץ?

השכרת כיסא: 6 שקלים

מיטת שיזוף: 15 שקלים

שמשייה: 5 שקלים

קרטיב קרח: 5 שקלים

בקבוק קטן מים מינרלים: 7 שקלים

בקבוק גדול מים מינרלים: 10 שקלים

פיתה עם חומוס וחמוצים: 10 שקלים

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות