fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במכבי נתניה מתלבטים

עוד לא ברור אם מכבי נתניה תתחזק לקראת סיום מועד ההעברות. מצד אחד נדרש חיזוק בעמדות ספציפיות, מצד שני רוצים לתת הזדמנות לשחקני נוער © דקה לפני הפסד לרמת גן כבש שון וייסמן שער שוויון והגדיל את הפער בצמרת
"טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק". שי ברדה (צילום: מכבי נתניה)

הבעלים של מכבי נתניה אייל סגל צפוי להיפגש עם סלובודן דראפיץ' ושי ברדה ולדון עימם על אפשרויות רכש לקראת מועד ההעברות. בקבוצה מעוניינים להחתים שני שחקנים, אך חוששים כי הדבר יפגע במרקם החברתי.

בסביבתו של סגל אמרו כי הוא מעדיף שלא לבצע שינויים מאחר שהקבוצה ממוקמת במקום הראשון וגם כדי לתת הזדמנות לשחקני נוער. "יש לנו מחלקת נוער איכותית, וזה הזמן לתת הזדמנות לשחקנים הצעירים וגם לבחון מי מהם מתאים לעונה הבאה", אמרו מקורבים לסגל.

גם דראפיץ' הביע אמונה שלמה במחלקת הנוער בהנהלתו של בני לם. עוזר המאמן ברדה אמר: "לא מתקנים משהו שלא שבור, הקבוצה רצה טוב מאוד. אם נתחזק, זה יהיה בעמדות ספציפיות שאנחנו צריכים להתחזק בהן תוך ראייה לעתיד. יש בסגל מספיק שחקנים טובים שאנחנו מאמינים בהם. יש גם נוער טוב ואני מקווה שנעשה את ההחלטות הנכונות״.

במועדון היו שבעי רצון מהתיקו מול הפועל רמת גן במחזור האחרון, ולא בגלל יכולת השחקנים אלא בעקבות שער השוויון שנכבש בדקה ה-89 על ידי שון וייסמן. ברמת גן רשמו תיקו מתסכל ביותר ומשחק חמישי ברציפות ללא ניצחונות.

"טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק". שי ברדה (צילום: מכבי נתניה)
"טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק". שי ברדה (צילום: מכבי נתניה)

תוספת הנקודה הגדילה את הפער  של נתניה בפסגה שעומד כעת על שלוש נקודות מהפועל עכו. המשחק עצמו התנהל בקצב גבוה וכלל לא מעט החלטות שיפוט שגויות של רפעת אל חמולה. מוטי ברשצקי כבש לזכות המארחים בדקה ה-31 לאחר שהוכשל ברחבה והבקיע מהנקודה הלבנה. ברדה אמר בסיום: "שיחקנו לא טוב במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה השתלטנו על המשחק והוכחנו שיש לנו אופי. אני מאוד שמח על הנקודה הזו, וחשוב להמשיך את המומנטום. אני שמח בשביל שון וייסמן, הוא עבד קשה אחרי הפציעה, האמנו בו ואני מבסוט בשבילו שהוא כבש".

בעניין השיפוט, אמר ברדה: "אני בטוח שהשופט רצה לעשות את העבודה שלו. בסופו של דבר, אם הוא טעה או לא – כולם ראו. הכל בסדר, טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק".

וייסמן אמר: "אחרי ארבעה חודשי החלמה מהפציעה חיכיתי  לרגע הזה. אני שמח שעזרתי לקבוצה להוציא נקודה במשחק קשה וחשוב. לפנינו דרך ארוכה והיום עשינו עוד צעד לעבר המטרה – חזרה לליגת העל. באופן אישי, כיף להבקיע ואני מקווה שעוד אבקיע הרבה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות