fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ביום האהבה אנחנו שחוטים ולא ממין סוער"

מתברר שיום האהבה הוא לא רק הזדמנות מצוינת לצאת למסעדה, ספא או לפנק בבלונים. אמיר גולן, בעל חנות לאביזרי מין מגלה, שזה גם היום שבו לא מעט זוגות בוחרים לשבור את השגרה
אמיר גולן
"זו שליחות לגרום לאנשים ליהנות". אמיר גולן צילום: אורית גולן

 לא מעט זוגות סבורים, ודי בצדק, שט"ו באב הוא היום שבו אנו צריכים לצאת מהבועה ולהעז לגוון את חיי המין עם בן או בת הזוג. עוד דרך אטרקטיבית ומיוחדת לעבור את חג האהבה היא בהנאה משותפת. אמיר גולן, בעל החנות לאביזרי מין "זרימה", באזור התעשייה החדש של נתניה ליד מרכז יכין, סבור דווקא המיקום של החנות יכול להקל על זוגות ולקוחות ביישנים.

"זה שאנחנו לא יושבים בחדרה מקל מאד על אנשים מחדרה וסביבתה להיכנס אלינו חופשי ולהרגיש אצלנו בנוח", הוא אומר ומספר: "ביום האהבה עצמו מה שקורה אצלנו זה שהאנשים שנכנסים אלינו הופכים להיות מעין להקת בזים שחגה מעל הטרף שלה. אנו, העובדים בחנות, מוצאים את עצמנו בתום יום האהבה שחוטים ולא ממין סוער אלא מעבודה ומתן שירות".

אמיר מוסיף שנראה לו שהישראלים מקובעים במחשבה שיש קשר בין חג האהבה לחנות לאביזרי מין. לדבריו, יש אנשים שלא מתקרבים לחנות שלו לאורך כל השנה כולה ונכנסים גם נכנסים אליה בחג האהבה עצמו. "יש אנשים שממש לא מכירים את בן או בת הזוג שלהם וקונים להם מוצר שכלל לא מתאים להם, ואז הם שבים אלינו ומבקשים להחזיר. אבל אסור לנו לקבל מוצרים בחזרה על פי הוראות משרד הבריאות. אז הם מנסים את המוצר שוב ושוב ובסוף מתאהבים בו ומבקשים עוד ועוד צעצועים מאותו סגנון".

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי ב"חדשות נתניה"

כתבה: ליאת אהוד

 אמיר גולן
"זו שליחות לגרום לאנשים ליהנות". אמיר גולן צילום: אורית גולן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות