fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בא למועדון מנהל חדש

מוטי איווניר מונה למנהל המקצועי בטוברוק במקומו של זאביק זלצר
בית"ר טוברוק (התמונה באדיבות הקבוצה)
בית"ר טוברוק (התמונה באדיבות הקבוצה)
בית"ר טוברוק (התמונה באדיבות הקבוצה)
בית"ר טוברוק (התמונה באדיבות הקבוצה)

המאמן מוטי איווניר מונה למנהל המקצועי של בית"ר טוברוק במקומו של זאביק זלצר שהתפטר לפני שבועיים על רקע אי הסכמה לגבי פיטוריו של רונן גבאי.
אריק איזיקוביץ ושלמה שרף קיבלו את ההתפטרות והשבוע כבר מינו את איווניר. איווניר, בן 50, בעבר שחקן מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, שימש בעונה שעברה מנהל מקצועי במחלקת הנוער של הפועל באר שבע, אך עזב וחזר להתמקד בפרשנות בערוץ 1 ובערוצי הספורט של צ'רלטון. במועדון הסבירו: "איווניר הוא אחד מגדולי שחקני העבר בכדורגל הישראלי ואחד המאמנים הטובים בהווה. אנחנו בטוחים שהוא יישאר כאן מספר שנים ויקדם דורות רבים של כדורגלנים בהתאם לדרך של המועדון שלנו".

על הדשא קבוצות המועדון לא הבריקו בשבת האחרונה. בנוסף להפסד בדרבי נוער שאר הקבוצות לא הצליחו לשמח את ראשי המחלקה. קבוצת נערים א' סיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול מועדון ספורט אשדוד. הקבוצה המארחת עלתה ליתרון במחצית הראשונה אבל החלוץ אנאס מחאמיד כבש את השוויון בתחילת המחצית השנייה. קבוצת נערים ב' סיימה בתיקו 1:1 בבית מול הפועל רעננה, וקבוצת נערים ג' ניצחה בבית את מכבי הרצליה בתוצאה 1:2. לטוברוק כבשו שחר איילון וזיו מורגן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות