fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

באנו, שיחקנו ושוב לא ניצחנו

בפתיחת הסיבוב השני השיגו שחקניו של ראובן עטר תיקו מאכזב מול הפועל תל אביב ונשארו במקום האחרון
הרחקה מיותרת. ורד (צילום: שלומי גבאי)
הרחקה מיותרת. ורד (צילום: שלומי גבאי)

 

מכבי נתניה פתחה את הסיבוב השני בתיקו מאכזב (1:1) להפועל תל אביב. עד כה סופרים בקבוצה עשרה משחקים ללא ניצחון. "אנחנו עוברים תקופה קשה וחייבים לעשות כאן מהפכה", אמרו במועדון בסיום המשחק והוסיפו: "גם השחקנים שיישארו כאן אחרי מועד ההעברות הקרוב צריכים לעשות שינוי בגישה שלהם כדי להישאר בליגה".

ראובן עטר אמר בסיום: "מאכזב לספוג מבעיטת עונשין. החבר'ה עבדו והשקיעו, היה לא קל עם עשרה שחקנים. הפסדנו שתי נקודות, אבל נמשיך הלאה, נמשיך באותו קצב עד שננצח. נמשיך להישאר באותו קצב, באותה מחויבות. יש לנו עוד מחזור עד למועד ההעברות. נעשה את המקסימום וכשנתחזק בחלק הקדמי גם נכבוש יותר".

הרחקה מיותרת. ורד (צילום: שלומי גבאי)
הרחקה מיותרת. ורד (צילום: שלומי גבאי)

 

מה שייזכר יותר מהכל מהמשחק הזה הן טעויות השיפוט של השופט דניאל בר נתן, שהשבוע הודיע על יציאתו לחופשה. עטר: "מה שבטוח הוא שהשופט לא רצה לטעות. אני לא חושב שזה נכון מבחינתי ומבחינת מאמנים לבקר את השופטים. אני יכול לדבר רק על הקבוצה שלי ולא על השופטים. אני לוקח מהמשחק את המחויבות שלנו".

כבר בדקה השישית הרחיק בר נתן את המגן הנתנייתי עומר ורד, בטענה כי הכשיל את הקשר התל אביבי קלאודיו בומבה בדרך לשער. לקראת סיום המחצית הגיע זוג של פיצוי, כשבר נתן שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטר לנתניה. האורחים מתל אביב לא ממש ניצלו את יתרונם המספרי, למעט הקשר סיראז' נסאר שנכנס כמחליף והציל את קבוצתו עם טיל בבעיטה חופשית בדקה ה-70. 12 דקות לסיום המשחק הורחק גם הבלם התל אביבי אייד אבו עביד כאשר הכשיל את יובל אבידור.

האור בקצה המנהרה בנתניה היה הבלם הצעיר סייף פדול, שחקן קבוצת הנוער, ערך את הופעת הבכורה בבוגרים בעקבות חמישה כרטיסים צהובים של הבלם ירין חסן.

לאחר התיקו נותרה נתניה במקום האחרון עם פער של 6 נקודות מעל הקו האדום. בשבת הקרובה תצא למשחק חוץ מול עירוני קריית שמונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות