fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אנחנו בין הקבוצות הטובות בליגה"

דין גל (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

מכבי נתניה נמצאת העונה ב'צומת דרכים'. לאחר שבשנים האחרונות הקבוצה נתקלה בלא מעט בעיות כלכליות שגרמו גם לקריסה מקצועית, במהלך הקיץ עשתה נתניה חישוב מסלול מחדש ויצאה לדרך חדשה.

בניגוד לבעלים הקודמים, אייל סגל, שלקח את הקבוצה הקיץ החליט גם לשנות אסטרטגיה ולבנות את הקבוצה על בסיס מקומי.

סגל בצוותא עם הצוות המקצועי סלובודאן דראפיץ ושי ברדה מוקירים את השחקנים הצעירים המקומיים ועד עתה אותם שחקנים מחזירים להם על המגרש.

אחת הדוגמאות הגדולות ביותר הוא השוער הצעיר דין גל. גל שגדל במחלקת הנוער של המועדון ואף היה השוער הראשון בנבחרת הנוער החל לקבל את ההזדמנות כבר במהלך העונה שעברה אבל בקיץ כאשר הקבוצה העמידה כמטרה לחזור לליגת העל סגל וחבורתו לא חשבו פעמיים והודיעו חד משמעית – גל הוא השוער הראשון שלנו שיוביל אותנו להישגים.

רגע לפני שתחזור הקבוצה מפגרת הנבחרת והשזרוע מספר השוער על הרצון שלו להחזיר לבעליו על כר הדשא.

איך אתה רואה את פתיחת העונה שלכם?

"פתחנו טוב את העונה וסגרנו מהר מאוד את המינוס של תשע נקודות. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק ומקווים להמשיך ולהצליח בהמשך העונה".

המטרה ברורה – לעלות ליגה?

"זה אכן מה שמדברים אצלנו אבל בתוך המועדון אנחנו עובדים קשה ואם נהיה טובים גם בהגנה וגם בהתקפה, יגיעו גם התוצאות הרצויות".

לדעתך אתם הקבוצה הטובה בליגה?

"אני לא יודע לענות על השאלה הזאת. אנחנו בין הקבוצות הטובות בליגה אבל יש עוד הרבה מה לשפר".

דין גל (צילום: שלומי גבאי ארכיון)
דין גל (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

גם לך באופן אישי יש פתיחת עונה טובה?

"אני חושב שמאוד התבגרתי במשחק שלי. אני כמו כל הקבוצה רוצה להתקדם ממשחק למשחק וכדי שאראה טוב, אני צריך להמשיך ולעבוד קשה".

בניגוד לשנים עברו, העונה קיבלת קרדיט כבר בתחילת העונה כשוער ראשון בקבוצה הבוגרת?

"אין ספק שכבר בקיץ גם הצוות הניהולי וגם הצוות המקצועי דיברו איתי והרגשתי תמיכה מלאה ואמונה מכולם וזה נתן לי הרבה כוח ומוטיבציה. כעת נותר לי להחזיר לכולם על המגרש".

אם נתניה תעלה לליגת העל, אתה אמור להיות שוער ראשון גם בליגה הראשונה?

"אני חושב שהכול תלוי בי. אם אהיה טוב ואעצור את הכדורים הנכונים ואתקדם אז אין שום סיבה שזה לא יקרה. אני חושב שאני יכול להיות שם אבל אני צריך להמשיך ולעבוד קשה".

מה אתה חושב על התהליך של מספר של שחקני בית בהרכב הראשון של הקבוצה הבוגרת?

"בעיני זה כיף לדעת שיש בעל הבית ומאמן שרוצים לקדם את השחקנים הצעירים. יש במכבי נתניה מספר רב של שחקני בית מוכשרים שמקבלים הזדמנות ועד עתה מוכיחים את עצמם".

מצד שני יש מספר שחקנים מנוסים אצלכם. איך עובד שיתוף הפעולה ביניכם?

"יש לנו חדר הלבשה מאוד חזק. בעיניי יש שילוב נהדר וכל אימון אני לומד עוד משהו קטן מכל אחד מהם. אם זה להגיע לפני האימון איתם או להישאר אחרי האימון זאת חוויה להיות ביחד וזה אחת היתרונות שלנו".

לסיום יתרון נוסף הוא הקהל שלכם?

"אין כמו לשחק מול הקהל שלנו. זאת חוויה ענקית ואני שמח שאני חלק מזה. אני בתור שחקן צעיר מאוד חשוב לי העידוד וזה נותן אקסטרה מוטיבציה ואני רוצה להחזיר להם על כר הדשא".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות