fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלכס אברבוך אלוף הנינג'ה ישראל VIP

אלכס אברבוך נינג'ה צילום עצמי
אלכס אברבוך נינג'ה צילום עצמי

 

אלכס אברבוך מנתניה מי שהיה חבר מועצת עיר בסיעת למען נתניה ואלוף אירופה בקפיצה על מוט זכה בתואר אלוף הנינג'ה VIP ישראל.  הפרס שקיבל הוא חופשה חלומית בזנזיבר.

אברבוך, 44 נשוי ואב לשלוש בנות עשה את המסלול בתחרות בצורה מחושבת וזהירה ובעיקר אלגנטית. הקהל במקום הריע לו ומנחי התכנית התאהבו בו. הוא ספורטאי באופיו אך לא עוסק בספורט באופן קבוע: "אני עושה הליכות עם אשתי אבל מאמין שהכושר הגופני אליו הגעתי בעבר עדיין נשאר. זו עבודה קשה של 25 שנים בתחרויות בינלאומיות בספורט הישגי".

אלכס אברבוך נינג'ה צילום עצמי
אלכס אברבוך נינג'ה צילום עצמי

אברבוך היה אלוף אירופה בקפיצה במוט שלוש פעמים וההישג הכי טוב שלו היה 5.93 מטר. הוא מתנשא לגובה של 1.79, יש לו זרועות ארוכים וגוף אתלטי. היום הוא מנהל ומאמן אגודת הספורט "לידר ירושלים ונתניה" באתלטיקה קלה ובני הנוער בקבוצה שלו השתתפו השנה באליפות אירופה לנוער ביחד עם ארצות כמו איטליה, שוויץ, צרפת ועוד והם הגיעו למקום השלישי שהוא מקום מכובד ביותר. בארבע השנים האחרונות אברבוך אחראי על כיתות הספורט באתלטיקה המתנהלות באורט שטקליס ומנהל פרוייקט של קפיצה במוט. הוא פועל בהתנדבות לקידום סטטוס המאמן באמצעות חקיקה בכנסת ויש לנושא שדולה למען החינוך המתקדם.

מה הסוד שלך להצלחה במסלול הנינג'ה VIP?

"כספורטאי הישגי תחרותי בינלאומי אני יודע איך להתכונן לתחרות. מניסיון אני יודע איך לשמור על ריכוז ולא לאבד אותו כי אין הזדמנות שניה בתחרות. בתחרות אתה צריך להיות מרוכז ורציני בביצוע. בקלות אפשר להחליק למים  או ליפול מהמתקנים. כל השנים אני רגיל לנחות על המזרן ועכשיו שמתי לי מטרה לא ליפול למים. נתתי את המקסימום מעצמי לסיים את המסלול בהצלחה. חישבתי כל צעד. ספרתי צעדים ותכננתי אותם. וגם אם נראיתי נינוח ושלו הריכוז היה גבוה וכספורטאי אני יודע להתמקד, לחשב צעדים מראש. כספורטאי פשוט רציתי לנצח, להיות במקום הראשון ולקבל את הבונוס שהוא הנסיעה ביחד עם רעייתי לזנזיבר".

אברבוך היה חבר מועצת עיר קדנציה אחת בסיעת למען נתניה שהתפצלה לשניים לקראת הבחירות ואת המנדט שלו העביר לנתניה אחת "אולי כי לא יכולתי לחלק אותו לשניים". רעייתו נטליה עוסקת באופנה בתו הבכורה,23 דיילת באל על השניה,15 אצנית משוכות וספרינט והקטנה, 9 רוקדת.

איך הגיבו החברים המשפחה?

"בעיקר מפרגנים. מעריכים מאד את ההשתתפות, על הצעד הספורטיבי שלקחתי וכמובן שמחה על הזכייה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות