fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איזה קור, תלבשי משהו

פרווה יד שנייה או הדפסי פרחים? סקיני או מכנסיים רחבים? שחור-לבן או אפור עכבר? הטרנדים הלוהטים של החורף, במחירים היותר עממיים, דווקא מפתיעים
צריך מעיל. עופרה גל (צילום עצמי)

החורף הזה מציע לנו אופנה ססגונית, עושר עיצובי וצבעוני שקשה לעמוד בפניו. בדים מבריקים כמו קטיפה ודמוי עור, צמר וברוקד, כולם חיקוי של מסלולי האופנה באירופה, והחדשות הבאמת טובות הן שאת כל זה ניתן להשיג במחירים המתאימים לכל כיס.

השחור החדש. דגניתא (צילום: עצמי)

הצבע השחור לא מוותר על מעמדו הבטוח בארון הבגדים, אבל לשחור הזה התווספו השנה הרבה צורות גיאומטריות בגדלים ובסגנונות שונים ובהדפסים אתניים, כמו המנומר האהוב, פרחי גובלן, תחרות קטיפות ואפילו עור. גם מעמדה של השמלה האדומה עדיין איתן, ללבוש שמלה אדומה דורש אומץ לב ורצון לבלוט, אבל אם משלבים מעיל אדום בלוק השלם מתקבלת תוספת מצעירה ומאירה.

בכל הקשור לרומנטיקה, נראה שהדפסי הפרחים הנאיביים של הקיץ נשארים, אבל במינון נמוך הרבה יותר. 50 גוונים של אפור למעצבת הנתנייתית דגניתא יש חנות באינטרנט, והיא מוכרת את הדגמים שלה למבחר חנויות, בהן באבן יהודה.
"בחצי שנה האחרונה עיצבתי שבעה דגמי חורף מקסימים שרק ממחישים לי שבחרתי במקצוע הנכון", היא אומרת, "פתחתי חנות אינטרנטית בה נמכרים הפריטים שלי, שיפצתי דירה והפכתי אותה לבית חמים ונעים. לימדתי ילדות מקסימות לתפור ולאהוב את זה, וכמובן – הרחבתי את המשפחה".

מתברר שחמישים גוונים של אפור הוא לא רק רב מכר. "מבחינתי האפור הוא השחור החדש. אני אוהבת ללבוש אפור: אפור עכבר, אפור בהיר, אפור כהה, אפור ירוק ואפור כחול", אומרת דגניתא.

צריך מעיל. עופרה גל (צילום עצמי)
עדיין באופנה. לינה קרבצ'יק במעיל פרווה (צילום: עצמי)

המעצבת עופרה גל, העוסקת בעיצוב אישי ברחוב שטמפר, אומרת שהחורף חוזר הדפס הפייזלי בכל הצבעים ובכל הגדלים. זו הקלאסיקה של האוריינטלי, היא מסבירה, הדפסים קטנים וגדולים על חצאיות וז'קטים בתפירה עילית. התבנית דמוית פסיק גדול, טיפה מעוותת או צורת כליה, היא אחת התבניות המוכרות ביותר בעולם. תבנית פייזלי מתארת צורה דמוית טיפה עם מוטיב צמחי, או צורת כליה, או צורה של פסיק. גל מסבירה שזה מגיע מפרס ומהודו ומקור השם הוא בסקוטלנד.

הכתבה המורחבת בספיישל חורף היום (שישי) בחדשות נתניה

;

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות