fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוהדי מכבי נתניה פתחו בעצומה נגד הסחבת בשיפוץ האיצטדיון

האוהדים חסרי סבלנות ויצאו בעצומה כדי לזרז את הבנייה. טוענים כי ראש עיריית נתניה מרים פיירברג לא לוחצת מספיק. העירייה:"עם כל הכבוד שאנו רוכשים לאוהדי מכבי, אין צורך בקריאה זו כדי שהמערכת העירונית תפעל לזירוז הליך השלמת האיצטדיון"
איצטדיון נתניה
מתעלמים מהפניות של האוהדים. איצטדיון נתניה (התמונה באדיבות אתר מכבי נתניה)

לאוהדי מכבי נתניה נמאס מהסחבת הארוכה בכל הנוגע לסיום בניית האיצטדיון החדש והם פתחו בעצומה במטרה לזרז את הכניסה לבית החדש.

במשחק הסיום של העונה שעברה נפרדה מכבי נתניה מהקופסא בקול תרועה רמה אחרי ניצחון דרמטי בדקה ה-90, ניצחון שלא יישכח זמן רב.
לאחר אותו משחק היו אוהדי הקבוצה באופוריה כשחלמו כי בפתיחת העונה הבאה הם יארחו את המשחקים הביתיים באיצטדיון החדש שמתיימר להיות האיצטדיון הטוב במדינה מבניית מגרש ומבחינת תנאים. אך חלומות לחוד ומציאות לחוד.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג- איכר
מרים פיירברג- איכר (צילום יח"צ)

האוהדים נאלצים בכל שבוע לשמוע על דחיות כאלה ואחרות בנוגע לזמן סיום בנית האיצטדיון. כנראה שהנסיעות הארוכות לאיצטדיון המושבה או למגרשים חלופיים עשו את שלהם והשבוע יצאו אותם אוהדים בעצומה חוקית כמובן בכדי לזרז את הבניה. עיקר הטענות של האוהדים מופנה איך לא כלפי ראש עיריית נתניה מרים פיירברג שלטענתם לא לוחצת מספיק.

"אנחנו מתחילים במאבק ארוך ועיקש ומתכוונים לעשות כל שביכולתנו במטרה להפסיק את העוול המתמשך בכל הנוגע לאצטדיון הכדורגל החדש שבנייתנו נמשכת כבר שנים רבות, ומועד הפתיחה שלו נדחה כל פעם מחדש".

האוהדים פתחו עצומה באינטרנט וקוראים לאוהדים אשר אכפת להם להירשם ולהשפיע: "כל פנייה שלנו האוהדים כלפי הגורמים הרלוונטיים בעיריית נתניה והעומדת בראשה הגברת מרים פיירברג נענו עד כה בזלזול ובהתעלמות טוטאלית. אין שום סיבה שנקבל את המצב כמו שהוא, אין שום סיבה שניאלץ לנדוד ברחבי הארץ בחיפושים אחרי איצטדיונים חלופיים. יש לנו איצטדיון שנמצא בשלבי סיום מתקדמים והתאריך המקורי לקבלת האיצטדיון שהיה סוף אוגוסט הוא תאריך ריאלי ואפשרי".

איצטדיון נתניה
מתעלמים מהפניות של האוהדים. איצטדיון נתניה (התמונה באדיבות אתר מכבי נתניה)

לטענת האוהדים הכל תלוי בעירייה  ובמידה ותגיע הוראה מהעירייה לקבלן המבצע בניית המגרש יכולה להסתיים בסוף החודש. האוהדים הפנו אצבע מאשימה כלפי פיירברג ואמרו: "הכל תלוי בהחלטה שצריכה לקבל הגברת פיירברג שכנראה לא מוטרדת יתר על המידה ממצב האטצדיון ובחרה בדרך הקלה ביותר מבחינתה והודיעה על עיכוב נוסף בגלל אי עמידה ביעדים של הקבלן".

הצעד הבא שמתכננים ראשי המחאה, הוא הפגנה מול בניין  העירייה.

האוהדים לא יזמו את הקמת האיצטדיון

 מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "העירייה מעודדת את מעורבות הציבור בנעשה בעיר ושמחה שיש למכבי נתניה אוהדים פעילים. עם כל הכבוד שאנו רוכשים לאוהדי מכבי, אין צורך בקריאה זו כדי שהמערכת העירונית תעשה כל שביכולתה ותפעל לזירוז הליך השלמת האיצטדיון. כזכור לאוהדים, לא הם יזמו את הקמת האיצטדיון אלא הייתה זו יוזמתה של ראש העיר. וכן לא הם הנאלצים להתמודד מול האתגרים הקשורים בכך- אלא העירייה העושה ככול הניתן כדי לקדם את השלמת הבנייה.

"מעבר לכך, ראש העיר תשמח אם האוהדים ירכשו מנויים לעונת המשחקים ויעודדו אחרים לעשות זאת- כדי שנוכל למלא את האיצטדיון היפה בישראל ובמהרה".

תיקו  1:1

השחקנים עולים לחימום
השחקנים עולים לחימום. המשחק השבוע. (צילום: רולנדי)

בתוך כך קבוצת הכדורגל סיימה השבוע בתיקו 1:1 את משחקה במסגרת גביע הטוטו מול בני יהודה. עידו לוי העלה את נתניה ליתרון במחצית הראשונה אך בני יהודה הצליחה להשוות בדקה ה-78. אפרופו עידו לוי. השחקן שנפצע בשריר הארבע ראשי עבר השבוע בדיקת אולטרא סאונד שתוצאותיה הראו כי הפציעה ממנה הוא סובל קלה והוא אמור להיות כשיר כבר למשחק ביום שבת הקרוב מול הפועל ת"א.

מאמן הקבוצה טל בנין לא נשמע מודאג יותר מדי למרות היכולת הדלה של שחקניו עד כה ואמר בסיום המשחק: "המטרה שלנו היא שהקהל ימחא כפיים בסיום כל משחק על לחימה הקרבה וגם על רמת הכדורגל. שחקן הקבוצה בן בנימין שחזר למגרשים סיכם: "היה מרגש לחזור ולשחק, התרגשתי כאילו זה משחק הכדורגל הראשון שלי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות