fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אברבוך רוצה מתחם החלקה על הקרח בנתניה

"נתניה תהיה מוקד תחרותי בענפי ההחלקה על הקרח בשל מגוון התושבים שמתגוררים בה", כותב אברבוך לראש העירייה, ומציג את מודל "מרכז קנדה" במטולה
אלכס אברבוך
אלכס אברבוך (צילום: רותי ברמן)
אלכס אברבוך
אלכס אברבוך (צילום: רותי ברמן)

הבחירות המוניציפליות של הרשויות המקומיות מתקרבות ואיתם הרעיונות החדשים של המועמדים גם בענפי הספורט השונים. השבוע נודע כי חבר מפלגת: "רשימה למען נתניה" אלכס אברבוך הגיש הצעה לראש העירייה מרים פיירברג -איכר, להקים בנתניה מתקן החלקה על הקרח.

אברבוך הוא אחד הספורטאים הגדולים שהיו אי פעם וגם בפוליטיקה וחלק מרשימת "למען נתניה" בראשותם של הרצל קרן ועופר אורנשטיין.
"בנתניה מתגוררת כידוע אוכלוסייה גדולה של עולים מארצות חבר-העמים לשעבר, אשר לרבים מהם עניין בענפים השייכים לספורט החורפי, הכוללים ענפים כמו החלקה על הקרח, הוקי-קרח ובנדי. אין לי ספק שגם בקרב העולים מצרפת יש רבים המגלים עניין בספורט החורפי", כותב אברבוך במכתבו.

עוד מציין: "הנני סבור כי ראוי שנתניה, המתהדרת בתואר "בירת הספורט של ישראל" תיתן ביטוי גם לענפי הספורט החורפי וזאת כאמור גם על רקע העובדה שמתגוררים בקרבה תושבים רבים המגלים עניין בענפי ספורט אלה. אין מן הסתם מחלוקת על כך שהאקלים במקומותינו אינו מאפשר עיסוק במרבית הענפי הספורט החורפי, אולם הקמת מתקן מתאים, להחלקה על הקרח, יאפשר עיסוק  בחלק מן הענפים התחרותיים בתוך מתקן סגור, כמו החלקה אומנותית והוקי-קרח.

"לאור כל האמור אציין בפניך, וזאת על דעת חברי לרשימה, כי נכון יהיה להתחיל לפעול להקמת מרכז שיפעל במתכונת דומה ל"מרכז קנדה" במטולה", מציין אברבוך במכתבו לפיירברג.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות