fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה העניקה לליכוד מנדט

נתניה שהיא מעוז הליכוד העניקה לליכוד מנדט אחד, אבל אף לא חבר כנסת אחד מנתניה נמצא ברשימת הליכוד. ראש הממשלה כיבד את העיר בביקור בחירות ארוך. הוא ביקר בעיר ימים, עשה סיבוב בהרצל, הלהיב בכיכר העצמאות ואף קינח בארוחה במלון לאונרדו.
ביבי ושרה בכיכר. צילום עצמי
ביבי ושרה בכיכר. צילום עצמי

נתניה שהיא מעוז הליכוד העניקה לליכוד מנדט אחד, אבל אף לא חבר כנסת אחד מנתניה נמצא ברשימת הליכוד. ראש הממשלה כיבד את העיר בביקור בחירות ארוך. הוא ביקר בעיר ימים, עשה סיבוב בהרצל, הלהיב בכיכר העצמאות ואף קינח בארוחה במלון לאונרדו. שר התחבורה שהוא הפייבורייט של נתניה לווה על ידי מ"מ ראש העיריה אלי דלל, עשה סיבוב במדרחוב תל חי עד לכיכר העצמאות. גם שר השיכון יואב גלנט הגיע לנתניה הוא פגש פעילי ליכוד בקלפיות של בית הספר איתמר. ח"כ ניר ברקת הגיע לכיכר העצמאות עשה סיבוב מסעדות. ראש העיריה מרים פיירברג – איכר ליוותה את הח"כים של הליכוד בסיבוב בחירות בעיר.

יואב גלנט ומרים פיירברג. צילום עצמי
יואב גלנט ומרים פיירברג. צילום עצמי

רק חבר כנסת אחד מנתניה ימשיך לכהן בכנסת ה-21 והוא יואל רוזבוזוב מכחול לבן.

לא יכהנו בכנסת ה-21 עליזה לביא מכחול לבן, עו"ד רויטל סוויד מהעבודה ומרב בן ארי מכולנו. רוברט אילטוב מישראל בתינו פרש לפני הבחירות.

ישראל כץ ואלי דלל. צילום עצמי
ישראל כץ ואלי דלל. צילום עצמי

תוצאות הבחירות בנתניה כפי שפורסמו ביום רביעי בבוקר הם:

ליכוד 41,038

כחול לבן 24,752

ש"ס 9,452

ישראל בתינו 7,297

כולנו 5,733

אחוד הימין 3,631

הימין החדש 3,360

זהות 3,291

יהדות התורה 3,186

עבודה 2,891

גשר 1,777

מרץ 1,135

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות