fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשאר אדום: ג'ורג' פוצ'יבה חתם לעונה הבאה בהפועל חדרה

שחקני הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי

הפועל חדרה חגגה השבוע את סיום העונה באירוע אליו הגיעו כל השחקנים ואנשי הצוות המקצועי, למעט המאמן ניסו אביטן. ניסו אמנם בחר שלא להגיע למסיבה אך זכה לתשואות מצד ראשי המועדון והיועץ המקצועי אורן גולן שאמר: "ניסו היה חלק בלתי רגיל מההצלחה שלנו".

מעתה יעלו ראשי הקבוצה והמאמן החדש אורי גוטמן הילוך לקראת העונה הבאה ויתחילו בשיחות לגבי שחקנים חדשים שמועמדים לקבוצה. גוטמן העביר מספר שמות של שחקנים ביניהם חלוץ הפועל פתח תקווה שגיא דרור שכבש העונה 10 שערים בליגה הלאומית והיה השחקן הטוב בקבוצתו. בנוסף לדרור, גוטמן רוצה להתחזק בבלם ומתלבט בין עמית ביטון מבני יהודה ומתן אוחיון מהפועל באר שבע. ביטון חוזר לסגל של הפועל באר שבע ואינו צפוי לקבל שחרור ואילו אוחיון סיים חוזה בבירת הנגב ויהיה שחקן חופשי אך  עלותו הגבוהה עשויה למנוע ממנו להגיע לחדרה.

ג'ורג' פוצ'יבה. צילום: הפועל חדרה
ג'ורג' פוצ'יבה. צילום: הפועל חדרה

בחדרה ימשיכו בשיחות עם שחקני העונה האחרונה לקראת העונה הבאה וביניהם המגן מקסים גרצ'קין. גרצ'קין נחשב שחקן חופשי וביקש להעלות את שכרו פי 3, דבר שהכעיס את ראשי חדרה. בקבוצה מתכוונים להציע לו הצעה משודרגת, אך היא תהיה נמוכה בהרבה מדרישותיו של השחקן. "מקסים עשה עונה נהדרת אבל הדרישות שלו מעט חצופות" אמר גורם בחדרה.

במועדון ממתינים להתפתחויות במכבי חיפה סביב המגן השמאלי ועדיין מקווים כי הקבוצה תסכים להשאיל את יהב גורפינקל; זאת למרות שהשחקן קיבל זימון ליציאה למחנה אימונים של חיפה בחודש הבא. מעבר לכך, גוטמן יצטרך להחליט לגבי השוער אוסטין אגידה, שאמנם סיכם את תנאיו לפני מספר שבועות אבל עשה זאת אצל ניסו אביטן. גוטמן מעדיף שוער צעיר ולפנות מקום לזר בעמדה אחרת.

הקשר האמריקאי ג'ורג' פוצי'בה חתם לעונה נוספת בהפועל חדרה. פוצ'יבה, בן 27, הגיע לחדרה בינואר ועזר לקבוצה להגיע לחצי גמר גביע המדינה ולהעפיל לפלייאוף העליון. פוצ'יבה אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להישאר בקבוצה. הגעתי בינואר והמטרות היו רק להישאר בליגה. הצלחנו להשיג הישג נפלא, הרבה מעבר לציפיות, ולשמח את האוהדים, ואני מאוד מקווה שבעונה הבאה גם הקבוצה תהיה טובה יותר וגם אני אצליח לשדרג את היכולת שלי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות