fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חריש תאכלס כ- 15 אלף תושבים בספטמבר 2015

קצב האכלוס יעמוד על 7500 תושבים כל שנה. ראש המועצה יצחק קשת: "המטרה שלנו היא לאחד את כל הגופים הפועלים בעיר על מנת להעלות את חריש על המפה הנדל"נית"
כנס השקת חריש
כנס השקת חריש (צילום: ח"צ)

מועצה מקומית חריש בשיתוף משרד הפנים ומשרד הבינוי והשיכון ערכו השבוע כנס לקראת השקת ותחילת הבנייה בעיר החדשה. הכנס נועד לאחד את כל הגופים כדי להתחיל במיתוג חריש והעלאת המודעות של הציבור ליתרונות ולמחירי הדירות בעיר.

לדברי ראש מועצה מקומית חריש, יצחק קשת "המטרה שלנו היא לאחד את היזמים והעמותות שזכו במכרזים ולפעול כגוף אחד על מנת להעלות את חריש על המפה הנדל"נית כעיר מתוכננת שתציע דירות במחירים אטרקטיביים ואיכות חיים. חריש תהיה עיר חכמה מבחינה טכנולוגית. למשל אנחנו פועלים לרשת את העיר במערכת של סיבים אופטיים שתתריע על כל דבר שקורה בעיר בנוסף, אנחנו פועלים להתקין בעיר תאורה ירוקה".

מנהלת מחוז חיפה והצפון במשרד השיכון, נירית מיכאלי אמרה בכנס "במכרזים הקרובים בחריש, אנחנו מתכוונים להקצות סכום מסוים בגין כל יחידת דיור לטובת מיתוג של העיר. בהמשך הוצגה התוכנית למיתוג ופרסום חריש על ידי משרדי פרסום ולאחר מכן משרד יחסי הציבור ארנה פרי ערך פרזנטציה עם עיקרי התוכנית התקשורתית לחשיפה חריש.

לדברי יו"ר ועדת התכנון המיוחדת בחריש, יגאל שחר, "יש פה הזדמנות היסטורית מאז קום המדינה לא תוכננה עיר עם מרחבים ציבוריים וקהילתיים כאלה, יש לנו כוח ייחודי על פי מינוי של משרד הפנים לתכנן ולהוציא היתרי בניה – מה שאין באף עיר אחרת בישראל. חריש עומדת לאכלס כ 15 אלף איש בספטמבר 2015 ולאחר מכן קצב האכלוס יעמוד על 7,500 תושבים כל שנה. זאת עומדת להיות העיר הכי צומחת בעשור הקרוב. אני קורא למשפחות צעירות מכל הארץ באו להקים את הבית שלכם בחריש, יש כאן עיר חדשה עם התחלה חדשה".

בכנס השתתפו יו"ר ועדת התכנון המיוחדת בחריש, יגאל שחר, ונירית מיכאלי, מנהלת מחוז חיפה והצפון במשרד השיכון. בנוסף כ-30 יזמים ועמותות הגיעו לכנס בניהם, חנן מור יחד עם הנהלת קבוצת חנן מור, סמנכ"ל השיווק בדונה, אוהד סבן, סמנכ"ל השיווק בצ' לנדאו, יקי רייסנר ועוד. את הכנס ניהלה חברת VCELL בבעלות מוטי ויזל.

כנס השקת חריש
כנס השקת חריש (צילום: ח"צ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות