fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושרה להפקדה התוכנית לאזור תעסוקה

במסגרת תוכנית המתאר החדשה של היישוב, מקדמת המועצה את פיתוח אזור התעסוקה החדש שישתרע על 300 אלף מ"ר ובמקביל הרחבת אזור התעסוקה בצפון היישוב
אזור התעשייה פולג (צילום רותי ברמן)
האם יאמצו בנתניה את ההחלטה? אזור התעשייה פולג (צילום רותי ברמן)

הוועדה המחוזית אישרה להפקדה את תוכנית מועצת פרדס חנה כרכור לפיתוח אזור תעסוקה חדש סמוך לתחנת הרכבת. בשבועות האחרונים נערך דיון בוועדה המחוזית בנושא התוכנית. לאחר מספר תיקונים, התוכנית תתפרסם ויינתנו 60 יום להגשת התנגדויות.

התוכנית רחבת ההיקף היא פרויקט הדגל של המועצה לפיתוח תעסוקה ולקידום כלכלה אורבנית בישוב. במסגרת תוכנית המתאר החדשה של היישוב מקדמת המועצה את פיתוח אזור התעסוקה החדש בשטח של 300 אלף מ"ר ובהשקעה תקציבית ניכרת. לצד זאת, מקדמת הרשות את הרחבתו של אזור התעסוקה בחלקו הצפוני של היישוב (סמוך למרכז BIG). מהמועצה נמסר כי אזור התעסוקה החדש אף יכלול חניון עם כ-1500 מקומות חנייה עבור באי אזור התעסוקה ועבור באי תחנת הרכבת ביישוב.

ראש מועצת פרדס חנה כרכור, חיים געש: "אחד היעדים המרכזיים העומד לנגד עינינו בשנים הקרובות הוא הגדלת העצמאות הכלכלית של היישוב. פיתוח אזורי מסחר ותעסוקה מאפשר להרחיב את  מקומות התעסוקה לתושבי האזור, גידול בהכנסות העצמיות וכמובן קידום הישוב בהיבט הכלכלי והעסקי".

גזבר ומזכיר המועצה, רן גלר: "המועצה פועלת בשנים האחרונות לקידום התוכנית  מול היזמים והרשויות בהיבטים השונים. אזור תעסוקה נרחב ובו משרדים ושטחי תעסוקה ומסחר מחייב השקעה תקציבית רבה, אך לצד זאת, לטווח הקרוב ובוודאי הרחוק, מדובר בפוטנציאל כלכלי נרחב עבור הישוב ותושביו".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות