fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהלת אגף החינוך בעיריית חדרה הודיעה על פרישה מתפקידה

מנהלת אגף החינוך בעיריית חדרה, סיגלית איציקוביץ, הודיעה היום (ב') על סיום תפקידה בעירייה. מקורבים טוענים: "איציקוביץ עזבה לאחר תקרית עם מנכ"ל העירייה זיגדון".
בניין עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)
בניין עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)

לאחר שלוש שנים בתפקיד, מנהלת אגף החינוך בעיריית חדרה, סיגלית איצקוביץ', הודיעה היום (ב') על סיום תפקידה. במכתב שמסרה לממוניה ומודיע על פרישתה, איציקוביץ כתבה : "במהלך השנים הובלתי יחד אתכם את מערכת החינוך בעיר לחדשנות, ייחודיות, מצוינות והכלה וכל זאת תוך הקניית ערכים, יחס אישי, מקצועיות ושיתופי פעולה שהעשירו והובילו את כלל המערכת להצלחות והישגים. כעת, אני מסיימת פרק זה ויוצאת לדרך חדשה".

לסיכום, הודתה איציקוביץ לעיריית חדרה "על האמונה, האמון והתמיכה, על כך שאפשרתם לי להוביל מערכת חינוך עירונית מיוחדת זו".

פורשת אחרי שלוש שנים בתפקיד. איציקוביץ. צילום: קרן אידלזון
פורשת אחרי שלוש שנים בתפקיד. איציקוביץ. צילום: קרן אידלזון

למרות שאין לכך עדות במכתבה, גורמים בעיריית חדרה מוסרים כי עזיבתה של איציקוביץ קשורה באופן ישיר לתקרית שאירעה בינה לבין מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון, הממונה על מנהלי האגפים, וביניהם גם על אגף החינוך. עם זאת, גורמים נוספים טוענים כי הסיפור הוא הרבה יותר פשוט וכי איציקוביץ, שניהלה בעבר את בית הספר "חופים" ונמצאת בשלוש השנים האחרונות בחל"ט ממשרד החינוך, סיימה את תקופת החל"ט ובקרוב תחזור לעבוד במשרד החינוך. לכן, החלטתה על סיום התפקיד הינה הגיונית ומתבקשת. אחד הגורמים אף הוסיף כי חיכוכים במקום העבודה הם צפויים ומתבקשים, בייחוד מתוקף תפקידו של זיגדון, כממונה ישיר של איציקוביץ, אך אינם מהווים את הסיבה לכך שהיא הודיעה על סיום התפקיד.

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "ראש העיר מודה לסיגלית איציקוביץ על עשייתה הרבה, מכבד את בקשתה ומאחלה לה הצלחה בהמשך הדרך. איצקוביץ תמשיך ללוות ארבעה פרויקטים בעבודה משותפת יחד עם מנכ"ל העירייה, כך שהטענה על כך שעזיבתה נובעת מתקרית עמו היא שקרית והזויה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות