fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חדרה עלתה לגמר גביע האיגוד

צילום: מכבי איבצ'ר חדרה
צילום: מכבי איבצ'ר חדרה

הישג נפלא למכבי חדרה בכדורסל שעלתה אתמול (רביעי) לגמר גביע האיגוד לאחר ניצחון כפול על הפועל כפר סבא. המשחק הראשון התקיים בחדרה בו ניצחה הקבוצה של ניר רבי 76:90, גם במשחק הגומלין הפגינו החדרתים עליונות וניצחו 63:77.

במשחק הגמר שייערך בעוד כחודש ימים תשחק חדרה מול מכבי שוהם מהמחוז הדרומי שניצחו בשני משחקים את הפועל חבל איילות. עבור חדרה מדובר בהישג מצוין לאור עונה לא קלה בליגה שבתחילתה ציפו בקבוצה להילחם על עלייה לליגה הלאומית. פציעות ויכולת לא משכנעת גרמו להפסדים והקבוצה מדורגת רחוק מהצמרת, ובקבוצה קיים רצון עז להביא את גביע האיגוד לעיר.

"הגענו מאוד מוכנים לצמד המשחקים ולמדנו היטב את היריבה. עמדנו בכל הפרמטרים של הצוות המקצועי", אמרו במועדון החדרתי והוסיפו: "אם היינו מביאים את היכולת משני המשחקים לרוב משחקי הליגה אז היינו במקומות הראשונים". הדבר שמעט העיב על ההישג הייתה ההרחקה של השחקן מושון יעקוסי במשחק הראשון. יעקוסי צפוי לעמוד בפני ועדת משמעת של איגוד הכדורסל ואמש לא שותף במשחק הגומלין.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות