fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מימנו מופע בלט מרוסיה לטובת רקדניות בדרום העיר

בלט התיאטרון הלאומי של רוסיה מתוך יוטיוב
בלט התיאטרון הלאומי של רוסיה מתוך יוטיוב

בני זוג מרמת פולג, תרמו עשרות אלפי שקלים לטובת מופע בלט ממנו ייהנו תלמידות חוגי הבלט של המתנס"ים בדרום העיר. מדובר במופע בלט קלסי שיתקיים ביום שלישי ה- 12.3.2018 בשעה 18:00 באודיטוריום של עיר ימים של "תאטרון הבלט הלאומי של רוסיה". המופע מיועד לתלמידות בתי הספר למחול ובלט של רשת המרכזים הקהילתיים בדרום נתניה.  במופע ישתתפו גם רקדניות "הפרימה בלרינה" של התאטרון הלאומי של רוסיה, שנמצאים בישראל לסיבוב הופעות. בסיום המופע יוכלו הבנות גם להצטלם עם הרקדניות. "תודה לתושבים חובבי תרבות ואמנות שמימנו את המופע לטובת תלמידות בבתי הספר למחול של המרכז הקהילתיים, ולדודו סלמה, תושב השכונה שפעל להבאת המופע לטובת הקהילה" כתב חבר מועצת העיר עופר אורנשטיין בפייסבוק.

דודו סלמה: "המופע אמור היה להתקיים השבוע בהיכל תרבות  כשמחיר כרטיס הוא  360 שקלים ומאחר שלא היה ביקוש בשל המחיר הגבוה המופע בוטל. בני זוג מהשכונה שהתאכזבו מהביטול החליטו לממן את הגעתם לנתניה לאודיטוריום של עיר ימים לטובת ילדי החוגים. הם שילמו בעבור השכרת האולם והמופע, תרמו לילדי העיר בפורים תחפושות באלפי שקלים כשכל ילד קיבל תחפושת איכותית בשווי של 150 שקלים".

מדובר בזוג פנסיונרים אוהבי הארץ וחובבי תרבות שגרים בנתניה עשר שנים שכבר תורמים מכספם לטובת העשרה תרבותית של ילדים בנתניה. בחנכה למשל הם רכשו כרטיסים למופע בלט על הקרח וחילקו לילדים שמנהלי בתי הספר המליצו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות