fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערות למופת

רעות ודניאל (צילום: מועצה אזורית מנשה)
רעות ודניאל (צילום: מועצה אזורית מנשה)

רעות וינטר ודניאל פישר, תלמידות יב' ותושבות המועצה האזורית מנשה, זכו בפרס שר החינוך לנוער מתנדב על שם אלעד ריבן ז"ל, בטקס שנערך בחיפה.

רעות וינטר, המתגוררת במצפה אילן, לומדת בבית הספר פלך בזיכרון יעקב ומתנדבת בתחום החינוך הבלתי פורמלי. היא הקימה מועצת נוער במצפה אילן, הובילה וליוותה את הנוער מעל לשנתיים, הדריכה בתנועת בני עקיבא במשך שנתיים ובכיתה יב' הקימה ביישוב צוות העוסק בתיקון חברתי ועשייה, הכולל בין השאר יוזמה לשבת שמחה לילדים בעלי מחלות כרוניות וגנטיות אחת לחצי שנה. נוסף לכך, הייתה שותפה להקמת סניף "עוז" במושב מאור והדריכה ילדים בכיתות א'-ב'. רעות מהווה דמות משמעותית בתחומים בהם היא מתנדבת. היא מצטיינת בהובלת והנעת צוותים ושבטים ודאגה לכל אדם ופרט, טכני ותוכני. היא מובילה צוותים באופן תהליכי תוך הוצאת יכולותיו שלח כל פרט מהכוח אל הפועל.

דניאל פישר, תושבת מגל ותלמידה במוסד החינוכי מבואות עירון,  היא דמות מרכזית בתנועת הנוער . דניאל הייתה מדריכה של קבוצות חניכי כיתה ה' בהיותה בכיתה י' ומדריכת חניכי ח' בשנה שעברה. השנה דניאל היא הרכזת צעירה בשבט הצופים וגם כאן היא יודעת להפיק את המיטב מתפקידה ותחומי האחריות הרבים שניתנו לה. בנוסף היא מובילה בפרויקטים מרכזיים בתנועת הצופים. במסגרת זו הייתה מובילה בפרויקט ה"קייצות", שבועיים של פעילות התנדבותית למען ילדים ונוער בשכונות מוחלשות.  דניאל היא נערה מאד מעורבת בנתינה ועזרה לילדים חולי לב. היא מתנדבת במרכז שיקומי פעם בשבועיים ובנוסף מסייעת לאביה שהוא מנכ"ל פרויקט "הצל לבו של ילד", פרויקט הומניטרי בינלאומי, שבסיסו בישראל, הדואג לניתוחי לב מצילי חיים ומעקב רפואי לילדים ממדינות מתפתחות, בשיתוף פעולה עם המרכז הרפואי 'וולפסון. היא נוסעת עמו ברחבי העולם לגייס כספים, כולל ביקור באו"ם השנה. דניאל נערה בעלת יוזמה רבה מאד החל מגיל צעיר בקידום רעיונות חברתיים חדשים ומקוריים מתוך ערכי נתינה ועזרה לזולת ולחברה. דניאל הוכיחה במשך השנים כי היא יודעת לקדם פעילויות לאורך זמן למען המרחב היישובי, הקהילתי והמועצתי.

ראש מועצה אזורית מנשה, אילן שדה, בירך את הזוכות: "דניאל ורעות מייצגות את הערכים, התרומה לקהילה והנתינה של בני הנוער שלנו והקהילה כולה. אני מברך את דניאל ורעות ומשפחותיהן היקרות והצוותים החינוכיים, ומודה להן על פעילותן הרבה והמשמעותית למען הקהילה שלנו, קהילת מנשה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות