fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לומד לעוף

במשך שנה התמודד נאור דנין מאלישיב עם פציעה שפגעה במיתרי הקול ומנעה ממנו לשיר ואף לדבר. אולם לאחר ההחלמה, שכללה גם התמודדות עם כלכליים כבדים, הוא מצא את הקסם וכעת משיק את הסינגל "לעוף" שנולד באותה התקופה המאוד לא פשוטה
"התחלתי להקשיב לגוף שלי ובעיקר לנפש". נאור דנין צילומים: שיר חסין
"התחלתי להקשיב לגוף שלי ובעיקר לנפש". נאור דנין צילומים: שיר חסין

נאור דנין, בן 28 מאלישיב, מוזיקאי, מלחין, שר ומנגן על גיטרה, מוציא החודש לרדיו את הסינגל "לעוף", שיר משמעותי בחייו שייכלל באלבום שייצא בקרוב. נאור, שנעלם מעיני הציבור במשך שנה, יוצא החודש לדרך חדשה. תארו לכם את הרגשתו של זמר שנפגע במיתרי הקול שלו, עובר ניתוח להסרת פוליפ וחושש שלא יוכל לשיר יותר. נאור נאלץ לא לדבר במשך שבועות, לא ללחוש ואפילו לא לזמזם משיריו.

 

חדשות נתניה 16.1
חדשות נתניה 16.1

"בשנה האחרונה עברתי תהליך של התבוננות ועבודה פנימית, ומבחינתי זו סופה של תקופה סבוכה ומעורפלת" הוא אומר, "הופעתי רק פעם אחת בשנה וחצי האחרונות, הגוף שלי פשוט הקשה עליי, כל פעם משהו אחר אותת לי שאני צריך לחכות, לעצור ולנשום. עכשיו אני יוצא לדרך חדשה, בריאה וממוקדת יותר".

בנתניה מכירים אותו ככדורגלן בנוער של מכבי נתניה בעבר וכמי ששר ומנגן על גיטרה. הוא יוצר, כותב ומלחין בסגנון ישראלי: בלדות רוק ואתני. לאחר השירות הצבאי ירד לאילת שם החל את דרכו המוזיקלית במלון מרידיאן כמנהל להקת מלצרים מזמרים. בתקופה ההיא נחשף לקהל, התפתח מבחינה מקצועית והבין שהוא רוצה להפוך את התחביב שלו למקצוע.

"אחרי שנפגעתי בגב סבלתי כאבים במשך שנה, משככי כאבים לא עזרו לי ולא ידעתי איך להתמודד עם הכאב. כל התעטשות היתה סיוט ולא יכולתי לצאת מהבית. השתמשתי גם בסמים כדי להקל על הכאבים. לא עבדתי, גרתי בתל אביב והייתי בקשיים כלכליים",  כך הוא מספר בגילוי לב.

הסיפור המלא יתפרסם מחר ב: "חדשות נתניה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות