fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הושט היד וגע בי

למסיבות הכרבולים שמארגנת אבישג מאיה זלוף, מטפלת במיניות אלטרנטיבית, באים אנשים שרוצים לחוות מגע אוהב ונעים, נטול מיניות, שדי קשה למצוא אותו ביומיום. בחודש הבא תתקיים המסיבה הראשונה בפרדס חנה
להתכרבל בלי שום מיניות. אבישג מאיה זלו (צילום: לירון שוע )
להתכרבל בלי שום מיניות. אבישג מאיה זלו (צילום: לירון שוע )

אבישג מאיה זלוף, בת 32, תושבת קיבוץ גבעת חיים שבעמק חפר, גילתה במהלך טיול בארה"ב את מסיבת הכרבולים – cuddle party – שתכליתה בילוי עם מגע ללא מין, והחליטה להביא את הבשורה לארץ. מאז ינואר האחרון היא עורכת מסיבת כרבולים פעמיים בחודש בתל אביב וסביבתה. עכשיו היא מכוונת ישר אלינו, לפרדס חנה: החל מהחודש הבא היא תערוך מסיבות כרבולים גם כאן. התכנון הוא שהן יתקיימו פעם בחודש.

רעיון מסיבות הכרבולים נולד בקליפורניה, מדינת החופש וההתנסויות החברתיות-אנושיות. במהרה זכה המפגש, המספק מגע גופני נינוח ולא מאיים, בהתלהבות רבה בחברה המערבית, השומרת בדרך כלל על גבולות נוקשים למדי בין המרחב הפיזי האישי של אנשים ולא מספקת הזדמנויות רבות למגע שאינו בעל קונוטציה מינית. "בארה"ב וקנדה יש מקומות שזה רץ כבר כמה שנים", מספרת אבישג.

"טיילתי בארה"ב ומצאתי קהילות של אנשים שמוצאים מפגשים כאלה, של התכרבלות, אוכל ודיונים. שם נחשפתי לזה וחוויתי חוויות מאוד מרגשות. במיוחד בארה"ב, שבה מרגישים את הניכור והמרחק, ואפשר ולהסתובב בעיר של מיליון אנשים ולהיות הכי בודדה בעולם, כי אף אחד לא רואה אותך – דווקא שם אנשים רוצים להיפגש, סתם כך, לא למטרת דייט".

אבישג, מטפלת במיניות אלטרנטיבית במקצועה, חזרה לארץ לפני שנה וחצי ושדרגה את הגרסה הפשוטה של האמריקאים והקנדים למסיבות. "אני מוסיפה כלים של עבודה עם תנועה, עם קול, תרגילים ששוברים את הקרח ועוזרים לאנשים להכיר זה את זה, וכן כלים מעולם האימפרוביזציה והטנטרה, תקשורת מודעת. זה אירוע חברתי, אבל זו גם סדנה שאנשים עוברים בה תהליכים והיא נמשכת שלוש וחצי שעות. עם זאת, האווירה של האירוע היא של מגרש משחקים – קלילה, עם הומור וצחוק, הכול מועבר באווירה קלילה וכיפית.

"בגיל צעיר הגעתי למסקנה שמיציתי את המקום הזה של סקס. זה שעמם אותי, ובגיל 23-24 הייתי במצב של חוסר חשק מיני. התחלתי לחקור את העניין: איך זה שכל העולם סובב סביב מיניות ואני לא? זה פתח בפני עולם שלא ידעתי שהוא קיים".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב: "כל הפרדס".

להתכרבל בלי שום מיניות. אבישג מאיה זלו (צילום: לירון שוע )
להתכרבל בלי שום מיניות. אבישג מאיה זלו (צילום: לירון שוע )

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות