fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב בעתלית: סניף של פיצה 'עגבניה' בקניון החדש

הסניף יפתח בספטמבר הקרוב, בקניון החדש 'דרך הים' שבעתלית. הקניו שנבנה בהשקעה של כ-35 מיליון שקל, וישרת את כל תושבי חוף הכרמל, מציע בריכת דגים, בריכת דגים, מועדון גלישה, גן אירועים ובית קולנוע תלת מימד
קניון דרך הים בעתלית (הדמיה: יח"צ)
קניון דרך הים בעתלית (הדמיה: יח"צ)

רשת הפיצריות 'עגבנייה' תפתח בספטמבר הקרוב סניף חדש בקניון "דרך הים" המוקם בעתלית על ידי חברת נופי המצודה. על פי הסכם השכירות הרשת שכרה שטח של 42 מ"ר למשך 5 שנים עם אופציה ל- 5 שנים נוספות. דמי השכירות אותם תשלם הרשת עומדים על 150 שקל למ"ר בתוספת 30 שקל למ"ר בגין דמי ניהול.

עד כה כ- 70 אחוז משטחי המסחר בקניון הושכרו זה מכבר במחיר ממוצע של 170 שקל למ"ר. חוזי השכירות הינם לפרק זמן של 3 שנים עם אופציה לעוד 3 שנים כשבממוצע בכל שנה ישלמו השוכרים עוד 10 שקלים למ"ר.

קניון דרך הים בעתלית (הדמיה: יח"צ)
קניון דרך הים בעתלית (הדמיה: יח"צ)

קניון דרך הים המוקם בהשקעה של כ- 35 מיליון שקל עתיד לשרת את תושבי טירת חוף הכרמל, עתלית וכביש החוף, אולם ייחודיותו של הקניון הוא באפיונו כ-"קניון בילוי" ולדוגמא תהיה בו לראשונה בישראל בריכת דגים. כמו כן יוקם במקום מועדון גלישה, גן אירועים ובית קולנוע תלת מימד ראשון וייחודי מסוגו.

הקניון יתפרש על פני שטח של כ-4,000 מ"ר שנרכש לפני כשנה בסכום של 12 מיליון שקל מחברת גורדי נכסים. על פי ההערכות מקצועיות שוויו של הקניון מוערך כיום בכ-60 מיליון שקל והצפי הוא, כי תוך כ-8 שנים תוחזר ההשקעה הכספית שהושקעה בבניית הקניון.

מחברת נופי המצודה נמסר כי "הקניון מאופיין כמקום בילוי ולכן ניתן דגש בתמהיל החנויות, המסעדות, בתי קפה והאטרקציות לילדים. כחלק מהאטרקציות הילדים יוכלו לראשונה להאכיל דגים באמצעות בקבוקים מיוחדים כמו תינוקות. זהו הקניון הראשון גם בעתלית, ובכלל הרשתות הגדולות מבינות שהן הגיעו למיצוי צמיחה מלא במרכז הארץ, וכעת ניתן לממש את הפוטנציאל באזורים המרוחקים יותר במעגל השני ממרכז הארץ".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות