fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחירות במועצה האזורית מנשה: "היה ברור לי שאנצח"

אילן שדה
היה ברור שאני אנצח. אילן שדה (צילום: איילת קדם)
אילן שדה
היה ברור שאני אנצח. אילן שדה (צילום: איילת קדם)

ראש המועצה האזורית מנשה, אילן שדה ימשיך לקדנציה נוספת. אמש ( שלישי) נערכו הבחירות למועצה האזורית ושדה זכה ב- 4124 מקולות הבוחרים. המועמדת מיכל שקד, שהייתה סגנתו בעבר קיבלה 2998 קולות.

"בסוף הבחירות כבר היה ברור לי שאנצח", אומר שדה הבוקר  (רביעי) אחרי הניצחון. הוא מכהן בתפקידו כבר 20 שנה ויותר. "בהתחלה זה בהחלט לא היה לי ברור, אבל לא פחדתי. אני לא אדם שמפחד. השקעתי בקמפיין הבחירות שלי את כל כוחי ומרצי, ערכתי חוגי בית והרצאות ועבדתי סביב השעון. החל מהשעה שבע וחצי בבוקר ועד לשעה אחת או שתיים בלילה. תמיד שאלו אותי מאיפה הבטריות שלי, שאינן נגמרות. כשכולם בחוגי הבית שערכתי התחילו לנקר, אני עוד המשכתי והמשכתי. ועובדה: בסופו של דבר יש תוצאות, הקמפיין הצליח. מעבר לזה, הבוחרים כבר מכירים אותי, את כוחי ועשייתי. אני מעריך שבימים הקרובים אבחר את הסגן שלי בצורה שקולה, אחר כך אקח לי עשרה ימי חופש, אני חייב את זה לאשתי ולבני משפחתי".

את הבוקר שאחרי, העבירה מיכל שקד, קצינת צבא בדימוס, בעיקר במחשבות לגבי העתיד. "אני מרגישה שבהחלט עשיתי  דרך וניצחתי בכל המושבים באופן ברור, אבל לא הצלחתי לנצח בבחירות כי יש בלוק חוסם"..

הכתבה המלאה ביום שישי בחדשות חדרה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות