fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מומו ניסטל: "לרדת ליגה זה לא אסון כזה גדול"

קבוצת הנוער של הפועל חדרה שקועה במקום האחרון בליגת העל אך המאמן מצהיר כי אינו חושש מירידה ושומר על אופטימיות: "ניצחון, והכל ילך טוב יותר"
מומו ניסטל. הצהרת כוונות (צילום: שלומי גבאי)

משבר עובר על קבוצת הנוער של הפועל חדרה. גם בחלומות השחורים לא ציפו ראשי המועדון כי אחרי שמונה מחזורים תדורג הקבוצה במקום האחרון בליגת העל, עם נקודה אחת בלבד, במרחק חמש נקודות מנוף הגליל המדורגת שלב מעליה, ושש נקודות מהפועל ראשל"צ שמעל לקו האדום.

בשבועיים האחרונים הפסידה חדרה לשתי קבוצות שהתחרו עמה בתחתית הליגה, נוף הגליל ומכבי נתניה (2:0). למרות זאת, בחדרה מקווים לשינוי שיביא עמו המאמן מומו ניסטל שחתם לפני כשבועיים בקבוצה. בראיון מיוחד ל"חדשות חדרה" מנסה ניסטל להסביר על השינוי שיביא ליציאה מהבוץ אבל גם לא חושש מירידת ליגה.

מה לא הלך מול נתניה?

"הייתה לנו מחצית ראשונה גרועה, ככל הנראה בגלל שיטת חמישה שחקני הגנה בה שיחקה הקבוצה מתחילת העונה. במהלך המשחק עברנו לשיטה של ארבעה שחקני הגנה בה אני מאמין יותר, ונראינו מצוין. לכן אני יוצא מעודד מהמשחק".

איזה קבוצה קיבלת?

"ראשית, אני לא קוסם ואני מנסה להתוות דרך חדשה. אם לא היו צריכים שינוי אז לא הייתי מגיע ולכן אני מנסה דברים חדשים. ידעתי שיהיה קשה כי הקבוצה במצב לא פשוט וצריך לעבוד גם עם הצד המנטלי, אבל אני מאמין שזאת רק תחילת העונה ויש עוד מספיק משחקים בכדי לתקן".

מומו ניסטל. צילום: שלומי גבאי
מומו ניסטל. צילום: שלומי גבאי

בכל זאת, הפסדתם לאחרונה ליריבות הישירות שלכם בתחתית. מאיפה תביאו נקודות?

"כאשר אימנתי בבוגרים ועלינו מליגה א' לליגה הלאומית, ניצחנו בעיקר את הקבוצות הגדולות ועשינו תיקו עם קבוצות בינוניות. גם הפעם נצטרך להביא נקודות מול קבוצות יותר טובות מאיתנו וזה לא יהיה קל".

מה הבעיה הכי גדולה שאתה מזהה בקבוצה?

"ראיתי בעיה מנטלית. לפני שבועיים קיבלנו 1:1 מול נוף הגליל ופתאום השחקנים נכנסו לפחד ואז הייתה נפילה וספגנו שער נוסף. מעבר לכך, חייבים חיזוק של 5-6 שחקנים כדי לחבר את הקבוצה, ואז ננסה להוציא את המקסימום. זה עוד לא מאוחר. אני בטוח שאחרי שנשיג ניצחון ראשון הכל ייראה טוב יותר".

מה העמדות שחסרות לך?

"חסר חלוץ וחסר בלם שינהיג את ההגנה, וקשר אחורי שיידע להיות המנוע של הקבוצה. יש הרבה שחקנים במכבי נתניה, מכבי חיפה ומכבי תל אביב שרוצים להגיע אבל לא משחררים בקלות והכול תלוי בפן הכספי. יש פה גם שלד של שחקני בית שיהיו כאן בשנים הקרובות, וגם אם נרד חלילה אז נוכל לעלות חזרה. גם טוברוק הגדולה ירדה לפני מספר שנים וחזרה תוך שנה אחת לליגה הראשונה. זה לא כזה אסון גדול".

ברמה האישית קיבלת הצעה להצטרף בנוער כבר בקיץ וסירבת. למה?

"בקיץ חשבתי שאני לא בנוי לזה והעדפתי להמשיך בליגה א'. בדיעבד, טעיתי. כעת אני מוכן לאתגר הזה".

גם הפעם החתימה שלך בחדרה התעכבה?

"ארוסתי התנגדה למהלך מהחשש שזה יגרום לי ללחץ גדול ולבעיות בלב. אני אוהב את העיר שלי ורוצה בתוך תוכי להציל את הקבוצה ומאמין שגם אעשה זאת".

חשבת ברגע החתימה שדרך הנוער תחזור לבוגרים של הפועל חדרה?

"בכלל לא. אני כרגע לא חושב על הבוגרים כי זה לא מעניין אותי וכל מה שאני רוצה זה להצליח בקבוצת הנוער. חתמתי כאן לשנתיים ואין לי ספק שאצליח".

איך שיתוף הפעולה שלך עם ישראל צרפתי?

"ישראל אמר לי מהתחלה שהוא מאמין בי וכל שבוע אנחנו מתייעצים. אי אפשר לראות הכול בשתי עיניים ואני תמיד אוהב לשמוע דעות נוספות ולכן גם ביקשתי שאדי שמחייב יהיה לצידי. הוא מאמן מצוין וחשוב במערכת שלנו".

הפועל חדרה לא תרד?

"יש כאן מערכת חזקה וכולם רוצים את טובת הקבוצה. אף אחד לא מרים ידיים. אם נהיה ממוקדים במטרה, נצליח. הפועל חדרה זאת אימפריה ויש לה את כל הכלים להצליח. גם אם חלילה נרד אז אין לי ספק שנחזור תוך שנה אחת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות