fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף עידן המוות

המורה הרוחנית הד"ר ברכה קליין-תאיר, בעברה ראש היחידה לפיתוח ארגוני ברפאל, מגלה מה צריך לעשות כדי לא למות, מה זה ספר הידע ולמה הגיעה הקורונה. וגם מאיצה בי להתעורר, תוך כדי
ברכה קליין-תאיר \ צילום: איילת קדם
ברכה קליין-תאיר צילום: איילת קדם

חריש. כמעט מוצ"ש. ערב. חסידי ברסלב בכיפות גדולות ולבנות עושים את דרכם ברחוב, הורים צעירים מטיילים עם עגלות, שקט. מהמרפסת שבקומה השישית מנופפת אלי הד"ר ברכה קליין-תאיר. כשאני נכנסת, היא מקבלת את פני בסבר פנים קשוח, שמתמוסס קצת במהלך הראיון. אבל חוזר לעצמו מידי פעם, כשאני שואלת שאלות. קליין-תאיר, חדה ולא שגרתית, לא אוהבת יותר מידי שאלות.
"לא מעניין אותי מה הקוראים שלך מצפים ולא צריך להנגיש להם כלום", היא חורצת, "אני לא עושה ניסים ונפלאות. השאלות שלך כל כך עיתונאיות, תתעוררי".

ראיון מאתגר. מאוד.

 

קליין-תאיר במטבח \ צילום: איילת קדם
קליין-תאיר במטבח \ צילום: איילת קדם

 

"אני לא נותנת להם תשובות"

לקליין-תאיר, דוקטור לחינוך והתנהגות ארגונית, יש קבוצות תלמידים בנתניה וברעננה, אותם היא מלמדת "לזרוע דעת", כדבריה. השאלה כיצד היא עושה זאת, נתקלת בתשובות עמומות. "אני מנחה את התלמידים ולא נותנת תשובות", היא אומרת ומסבירה שההנחיה דינאמית ומתהווה תוך כדי תנועה. "נתיב האבולוציה דורש שכל אחד מאיתנו יחזיר את ההגה לידיים שלו. אף מטפל ומורה, לא יכול להתערב בשדה האנרגטי של המטופל שלו. אני רק מייצרת הפרשי פוטנציאל, באמצעות ידע גבוה".

הפרשי מה?

קליין תאיר מתעקשת להתעלם מהשאלה ומכריחה אותי לחשוב יותר חזק. זה לא עובד, לפחות לא אצלי.

"בקורסים שלי יש 16 מפגשים", היא ממשיכה, "כי המספר 16 הוא אוקטבה עולה ויורדת. הנושאים שאני מלמדת הם "להתריס כנגד השפעת השנים", "מחשבת הבריאה", "שפת האור", ועוד.

עדיין לא הבנתי כלום

"אחד הקשיים של התלמידים שלי, הוא שאני לא נותנת להם תשובות. מי אני, שאתן למישהו תשובה בכלל?"

 

כל הדוקטורט בשלוש חוברות

היא נולדה למשפחה חרד"לניקית בתל אביב ובגיל 13 חזרה בשאלה. "קראתי תגר, כי החלטתי שאנשים הם תוכים וצריכים קביים בדמות רבי" היא אומרת, "אז התחלתי לרעות בכל מיני שדות אחרים".

היא למדה אצל הרב בר אי-שם בסבנטיז, למדה זן בודהיזם והתגוררה בתאילנד ובארה"ב. שם עשתה את הפוסט דוקטורט שלה בחשיבה יצירתית. בשנת 2002, חזרה לישראל. ואז התוודעה לספר הידע וחייה השתנו, לפחות קצת.

והיא גם עבדה כראש מינהל הסגל בכור של פעם ושימשה ראש היחידה לפיתוח ארגוני ופתוח מנהלים ברפאל.

על ספר הידע, מספרת קליין-תאיר שהכל התחיל בפגישה עם חבר בבית קפה. מפה לשם, סיפר לה החבר על "אישה עוצמתית עם ידיים מקרקעות של אדמה" שהיא חייבת לפגוש ולעשות אצלה טיפולי רפלקסולוגיה. והאישה, פאני פרייפל שמה, נתנה לה את שלוש החוברות ואחר כך גם את הספר, ששמו "ספר הידע": ספר של תורה רוחנית שנכתב על ידי מורה רוחנית מטורקיה ותורגם לעברית ומאז הוא נלמד בישראל בקבוצות קטנות. ככה, בגדול, על קצה המזלג.

"הרגשתי שכל מה שלמדתי לדוקטורט, נכנס לתוך הספר הזה", משחזרת קליין-תאיר. ומאז היא לומדת ומלמדת.

"זו תוכנית אוניברסלית לאבולוציה, שמאפשרת לבני אדם לממש את התכלית הקיומית", היא אומרת". ומדגישה, למקרה שלא הבנתי קודם: "לא מעניין אותי מה הקוראים שלך יקראו בכתבה, הגיע הזמן שכולם יתחילו לחקור. מאז שספר הידע הגיע, נפתחו שערי שמיים לכולם".

אה, כמו בקבלה?

"כולם מדברים על אותו הדבר במילים אחרות. ספר הידע, הוא שער הגאולה. כי בעוד 230 שנה, במאה ה-23, הפלנטה הזאת תעבור לממד האלמוות".

 

"המכה הבאה מחכה בפתח"

לדברי קליין-תאיר, כדי לא למות – אופציה אפשרית לשיטתה צריך לעשות טרנספורמציה ולפתח את התודעה. "כל תאי החומר צריכים לעשות טרנספורמציה ולהפוך לאור" היא אומרת ולא מסבירה. "אין באבולוציה פטנטים, מי שמוכר טכניקות, חוטא לאמת".

אז איך בעצם לא מתים?

"מושכים דלק, מושכים ידע עם הפרש פוטנציאל. מקבלים השראה, הולכים למפגשים, חוקרים. אנחנו מתים, כי יש לנו תודעה מצועפת".

טוב…ולמה באים דווקא אלייך?

"כי אני מאתגרת, אני שומה בגישה שלי ומביאה ידע שהוא שזירה של כל מיני תחומי ידע, וגם אני מתחדשת כל הזמן. בגלל זה, אני כל שנתיים-שלוש עוברת דירה. אני חייבת להתחדש ולהשתנות".

אז מה היעד הבא?

"אני לא יודעת, למרות שמדגדג לי אוסטרליה. חשבתי לחזור לחיפה, או לגור באחד המושבים על קו החוף".

ולסיום: מה את אומרת על הקורונה?

"הקורונה הגיעה, כי הצטברות השליליות בעולם היתה גבוהה ואי אפשר היה להתמיר אותה לשום דבר. ואז, הקוסמוס החליט לשתק את הפלנטה. באמצעות וירוס, שתפקידו היה למעשה לשנות את דרכי החשיבה וההתנהלות של בני האדם. אבל מעטים מאוד למדו באמת את השעור ולכן, לאחר שיהיה חיסון, המכה הבאה כבר מחכה לנו בפתח. כי התודעה האנושית, חייבת להשתנות. הקורונה באה להשתיק ולכנס את בני האדם לתוך עצמם, הבעיה היא שמעט מאוד אנשים הבינו את זה. כל הג'יפה יוצאת עכשיו החוצה, אבל זה עוד לא מספיק. והמכה הבאה מחכה בפתח".

 

 

 

 

יש לכם סיפור? דברו איתי.
ayeletked@gmail.com

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות