fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קווי האוטובוס ישונו כדי להקל על באי קופת החולים בחדרה

מ"מ ראש העיר ניר בן חיים מקדם מול אגד שינוי קל במסלול הנסיעה של קווי 6 ו-14, שעשוי לשפר לאין ערוך את הגישה ל"דגני"
ניר בן חיים ליד תחנת האוטובוס
ניר בן חיים ליד תחנת האוטובוס

מ"מ ראש העיר ניר בן-חיים פועל לזירוז מציאת פתרון לבאי קופת חולים "דגני" המשתמשים בתחבורה ציבורית.

מאז העתקתה של "דגני" מרחוב הרצל למיקומה ברחוב עובדיה יוסף, זרמו לעירייה פניות רבות של תושבי חדרה שביקשו את סיועה של העירייה לשיפור הנגישות למקום. עיקר הפניות נגעו למרחק הגדול יחסית בין תחנות האוטובוס לבין מעבר החצייה שדרכם מחויבים לחצות, וזאת לנוכח גדר ההפרדה המתוחה לכל אורך הכביש ומונעת מהבאים לחצות במיקום שאינו מעבר החצייה. תחנת האוטובוס נמצאת בצדו הדרומי של רחוב עובדיה יוסף, ואין מעבר חצייה שיוביל לצדו השני, שם שוכנת המרפאה. הדבר מקשה בעיקר על חולים וקשישים, ורבים מהם ביקשו מהעירייה לפעול למציאת פתרון שיקל עליהם.

יודגש כי על-פי מפת הסמכויות של משרד התחבורה, אין לעיריית חדרה סמכות לקבוע הסדרי תנועה בציר עובדיה יוסף והנשיא, ולכן על העירייה לפעול מול אגד ומשרד התחבורה באמצעות ועדת תיאום תנועה של הרשות.

כשהחלו הפניות להגיע גם אל מ"מ ראש העיר בן-חיים, הוא בחן את הנושא ומצא כי אגף שפ"ע של העירייה, בהובלת מנהל האגף בוריס קוסינובסקי ומנהל מחלקת כבישים מיכאל קופילנקו, פועל כבר זמן רב לקדם מול אגד פתרון בדמות הצבתה של תחנת אוטובוס נוספת, קרוב יותר למעבר החצייה.

כדי לסייע במאמצי אגף שפ"ע התגייס בן-חיים לזירוז הצבתה של התחנה הנוספת, ובעידוד ראש העיר צביקה גנדלמן החל במקביל לפעול מול אגד למציאת פתרון יעיל יותר בדמות שינוי קל במסלול הנסיעה של קווי 6 ו-14, שעשוי לשפר לאין ערוך את הגישה לקופת החולים.

לדברי בן חיים: "בעצה אחת עם ראש העיר אני פועל לקדם מול אגד שינוי קל במסלול, כך שבמקום לפנות מרחוב הנשיא שמאלה אל רמב"ם וישר אל התחנה המרכזית, ייכנס האוטובוס אל רחוב עובדיה יוסף כדי לאסוף נוסעים מהתחנה הקרובה לקופת החולים, ואז להמשיך לתחנה המרכזית דרך כביש 4. עבור אגד מדובר בשינוי קטן, שהבנתי שאינו קשה לביצוע, ואילו עבור ציבור באי קופת החולים, מדובר בשינוי גדול שיקל עליהם במידה רבה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות