fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כולנו ראובן עטר

ארגון הדיימונדס ארמי החליט להביע את הערכתו למאמן החדש-ישן בדרך מקורית: מכירת פאת תלתלים לקראת המשחק מחר. ההכנסות יועברו לאוהד שזקוק לטיפול רפואי
ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)
ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)

 

 

התרגשות גדולה בקרב אוהדי מכבי נתניה לקראת החזרה לליגה מחר, שבת, עם המאמן חדש-ישן ראובן עטר.

ארגון האוהדים הדיימונדס ארמי הכין למאמן הפתעונת: לקראת המשחק תימכר במחיר סמלי פאה מתולתלת במחווה למאמן המוערך. ההכנסות יועברו למימון טיפול רפואי לאחד האוהדים השרופים של הקבוצה.

"כדי להביע את ההערכה והאהבה שלנו לראובן, שאנו מאמינים שישאיר אותנו בליגה, החלטנו על המהלך שיוסיף צבע לאצטדיון מול רעננה", כתבו ראשי הארגון בהודעה שנשלחה לאוהדים. בקרב האוהדים מאמינים כי גם השחקנים יידבקו בטירוף של היציעים, יחזרו למסלול הניצחונות וייחלצו מהמקום האחרון.

ראובן, תציל אותנו. ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)
ראובן, תציל אותנו. ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)

בינתיים בנתניה ממשיכים בחיפושים אחר בעלים למועדון. לפני כחודש, לאחר שקיבל פנייה מראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, ביקש היהודי  הרוסי תלמוד אדמוב להיפגש עם ראשי הקבוצה ואף לעיין במסמכים הפיננסיים של המועדון. בסוף השבוע שעבר הוא הודיע כי הוא יורד מהעסקה.

בעוד כחודש אמורה ראש העירייה להיפגש עם אדם נוסף שהביע התעניינות ברכישת הקבוצה. במקביל במועדון מחכים לכספי ההלוואה שאמורה לממן את משכורות השחקנים. מצפים לקבל את ההלוואה שאושרה על ידי העירייה כבר היום כדי לשלם משכורות.

במסגרת הפעילות הקהילתית של המועדון, לקראת המשחק הקרוב הוקצו כ-500 כרטיסים בחינם לילדים עד גיל 10 שיהיו לבושים בחולצה צהובה. חלוקת הכרטיסים תתבצע ברחבת היציע המערבי. הכרטיסים מיועדים ליציעים העליון והתחתון בלבד.

יו"ר המועדון, דורון אוסידון, התייחס ליוזמה: "לקהל של מכבי נתניה יש פוטנציאל אדיר, ואני מאמין שמעבר לפיתוח מחלקת הנוער והגדלת מצבת שחקני הבית לשנים הקרובות, חלק מאחריותי כאדם העומד בראש המערכת הוא לטפח ולגדל דור אוהדים חדש. זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו מקדמים מבצעים והטבות על מנת למשוך קהל חדש למגרשים. במשחקי גביע הטוטו בפתיחת העונה יצאנו במבצע של מנוי מביא חבר וחילקנו יותר מ-5000 כרטיסים לאוהדים. הכוח של הקהל במשחקי הבית הוכיח פעם אחר פעם שהוא מהווה פקטור משמעותי".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות